Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45

CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45 3 uker 1 dag ago #62894

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Stadion: GSP Stadium
Dommer: Pavel Královec (CZE)
TV: Viasport 3

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Aurier Toby Sanchez Davies
Winks Dier
Son Kane Eriksen
Llorente

Subs: Vorm, Foyth, KWP, Trippier, Oakley-Boothe, Sissoko, N'Koudou
Injured: Dembele (tvilsom), Lamela, Wanyama, Rose
Suspended:Vertonghen, Alli

Motspiller å se opp for:?
Forventet resultat: 0-3 (Son, Kane, Llorente)
Laget vi "må" slå om vi skal videre fra denne gruppa. Kjenner ikke noe til APOEL, men mener å huske et lag som var flinke til å være kyniske da de slo RBK over to kamper i fjor. Enkel vei til gruppespillet i år også. Kommer helt sikkert til å forsvare seg med nebb og klør, men tapte relativt enkelt mot et Madrid-lag på under halv maskin.

Mye skader og suspensjoner. Jeg har gått for denne varianten, da det helt sikkert er forventet at vi skal styre. Vil se Kane og Llorente krige sammen på topp mot et forsvar som helt sikkert både klyper, klorer og sparker fra seg. Og for guds skyld; start med Winks på midten. Skriker etter en som kan treffe på en enkel tometerspasning. Sissoko funker bare når det er åpne rom, og Dier begynner jeg å stille spørsmål rundt hvor god egentlig er.

Edit: Ser at APOEL har hentet Ghayas Zahid, og at han får en del innhopp. Det burde vel si det meste om nivået.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 3 uker 1 dag ago av Dougie.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut, Brakar

CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45 3 uker 1 dag ago #62896

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Dougie skrev:
Forventet lagoppstilling:
Lloris
Winks Dier
Son Kane Eriksen
Llorente

Tviler på start for Kane i denne kampen. Egentlig samme med Eriksen, men der er alternativene litt mer begrenset siden Alli fortsatt er suspendert. Poch har uttalt seg positivt om utviklingen til GNK, kanskje er det duket for han og Sissoko fra start? :woohoo:
- One team in London -
Siste endring: 3 uker 1 dag ago av Brakar.

CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45 3 uker 1 dag ago #62897

• HH
  • HH's profilbilde
Ikke opplagt at man kan rullere så mye her. Slår vi APOEL to ganger har vi en glimrende mulighet til å gå videre, men skulle vi rote bort poeng mot APOEL kan ting fort bli mye vanskeligere.

Llorente så bra ut mot WH. Ingen problemer med å la han spille for Kane, men vil ikke ha de to sammen.

Sissoko må etter mitt syn spille. Blir nok kamper på de andre fremover og har sett han mye dårligere enn hva han var mot WH.

Lloris
Sissoko Dier
Son Eriksen N'Koudou
Llorente

N'Koudou kan slå litt innlegg. Ingen dum kombinasjon å ha han sammen med Llorente. Winks er bedre enn Sissoko, men liten vits i å risikere noe helsemessig med Winks. Han skal vi forhåpentligvis ha i mange år. Orker ikke tanken på at han skal bli en ny Dembele eller Lamela.

CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45 3 uker 1 dag ago #62899

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Ser poenget med å hvile Kane, spesielt siden det knapt blir noen muligheter til det fra midten av oktober og frem til nyttår, men føler det er litt for viktig å ikke rote det til i denne kampen til at vi risikerer benking. Da tror jeg sjansene for at han blir hvilt mot Huddersfield er større, da alternativene offensivt er flere. Konsekvensene av et poengtap her er potensielt større enn mot Huddersfield. N'Koudou; positiv i pre season, visstnok positiv mot Barnsley. Klarer fortsatt ikke å se at Poch lar han starte med det første.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45 3 uker 1 dag ago #62903

• Knut
  • Knut's profilbilde
Et redd vi ikke kan gamble med å stille et rent "b-lag" her.

Mulig det er signaleffekten et åpenbart b-lagsuttak har på spillerne våre som gjør det (for i teorien burde slike kamper være en super mulighet til å vise seg frem), men vi har en tendens til å ikke stille til kamp når vi ikke mønstrer våre beste...
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45 3 uker 1 dag ago #62904

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenham Hotspur på Twitter:
TEAM NEWS: @VictorWanyama (knee), Danny Rose (knee), @ErikLamela (hips), @mousadembele (ankle) and @ChrisEriksen8 (ill) all unavailable.
TEAM NEWS: @janvertonghen and @Dele_Official will also miss out in Cyprus

...det tvinger seg med andre ord frem en situasjon der vi ikke har annet valg enn å rotere. Jeg tror det uansett er helt nødvendig, dersom de 16-17 beste ikke er gode nok til å gjøre en jobb i slike oppgjør vil vi uansett tape på sikt.

Jeg er veldig nysgjerrig på hva Foyth kan bidra med i en slik kamp. Sist jeg uttalte meg skråsikkert om motstanderens taktikk i forkant av kamp (Swansea) tok jeg helt feil, men våger likevel påstanden om at vi vil møte et APOEL som kommer til å ligge lavt. Med Foyth inn kan vi fortsette med treeren bak og således gi større frihet for vingbackene til å angripe. Med Llorente på topp bør innlegg fra sidene være et godt virkemiddel.
- One team in London -

CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45 3 uker 1 dag ago #62906

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Ah, Eriksen ute også ja. Blir spennende å se hvordan vi stiller da. Jeg håper fortsatt på Kane og Llorente sammen i en eller annen konstellasjon. Noe som er litt kult er at dette vel åpner for enda en akademispiller i tillegg til Oakley-Boothe på benken? Finner ingen info om hvem som faktisk har reist med laget til Kypros. Anyone?

Edit: Ser at UEFA har Georgiou og TOB som eneste juniorer CL-troppen vår, men vet ikke helt hvor mye man skal legge i dét. Alle under 21 er vel uansett spilleberettiget.
Siste endring: 3 uker 1 dag ago av Dougie.

CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45 3 uker 1 dag ago #62907

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Eriksen ute er utrolig kjipt, da blir det mindre action og mindre rytme i kampen. sissoko,son,winks blir utrolig viktig i morgen.

vi har uansett kane som putter hattrick. sitter med en sterk feeling på at han får sitt hattrick veldig snart
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45 3 uker 1 dag ago #62908

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Tottenthom skrev:
Eriksen ute er utrolig kjipt, da blir det mindre action og mindre rytme i kampen. sissoko,son,winks blir utrolig viktig i morgen.

vi har uansett kane som putter hattrick. sitter med en sterk feeling på at han får sitt hattrick veldig snart
Ja, når spilte vi sist en viktig kamp uten både Eriksen og Alli? Dette betyr vel at Kane må spille. Blir utrolig spennende i morgen. Vi må klare oss uten nøkkelspillere i alle lagdeler. Får håpe at spillere som Winks og Son kan stå frem og levere mer enn vi forventer.

Ellers er jo den andre kampen også veldig viktig. Forhåpentligvis vinner RM. Det som BD evt får til i denne kampen må også vi klare "hjemme" mot RM. Ser ikke helt at vi skal klare å slå dem på Wembley.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,18?

CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45 3 uker 1 dag ago #62910

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Tror ikke Kane spares her med så mange faste ute. Med Vertonghen, Rose, Wanyama, Dembele, Alli og Eriksen uaktuelle regner jeg med de fire andre beste utespillerne starter.

Vi har ganske enkelt ikke råd til noe annet enn 6 poeng mot dette laget. Selv om det et laber motstand til CL og være, så er vi normalt så dårlige med bare 2-3 av disse ute samtidig at vi fort kan få trøbbel likevel.
Audere-est-Facere
Følgende bruker har takket deg: Knut