Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 1 måned 3 dager ago #63092

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Real Madrid - Tottenham Hotspur
Champions League 3. runde, Gruppe H

Stadion: Santiago Bernabeu
Når: Tirsdag 17. oktober kl. 20:45
Dommer: Szymon Marciniak
TV: Viasat 4

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Toby-Davinson-Jan
Aurier-Dier-Sissoko-Trippier
Eriksen-Kane-Son

Subs: Vorm, Foyth, KWP, Winks, Oakley-Boothe, Edwards, Llorente
Injured: GNK, Davies (rekker trolig ikke kamp), Dembele, Wanyama, Rose, Lamela
Suspended: Alli

Motspiller å se opp for: Asensio, Ronaldo, Benzema (Bale trolig ute med skade)
Forventet resultat: 2-2 Kane (2)

Kommentar:
Davies rekker trolig ikke denne kampen. Jeg gjetter på at Poch ønsker å gå tilbake til en tre-/fembackslinje, og løser det ved å flytte Trippier over til venstre og starte med Aurier på høyre. Det andre stort spørsmålet er hvem som starter av Sissoko og Winks. Sissoko hadde et veldig positivt innhopp mot Bournemouth, har friske bein og en rå fysikk. Jeg tror han starter fremfor den smartere og mer ballsikre Harry Winks.

Real Madrid spiller ikke veldig god fotball om dagen, men jeg er bekymret for Trippier defensivt. Satser på en klinisk Harry Kane og 2-2.
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Osvaldo, Knut

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 1 måned 3 dager ago #63093

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Får helt frysninger/fnatt/spunk/gåsehud/hætta av å tenke på denne matchen. Men gleder meg! Noen større prøvelse er vel vanskelig å tenke seg. På den annen side bør det være et godt tidspunkt å møte RM på. De har slitt litt i det siste, har litt skader og samtidig har vi vist en voldsom borteform så langt i sesongen. Vi har ikke noe press på oss; ingen forventer "noe" av Tottenham i denne kampen. Antakelig veldig lenge siden det skjedde sist. Og når var vi sist underlegne spillemessig? Mot Liverpool i februar eller noe sånt?

Jeg tror kanskje vi stiller med 4 bak i denne, og at MP ville teste ut om Jan V fortsatt duger på venstrebacken på lørdag. Det gjorde han. Så jeg forventer noe a la dette:

Lloris
Tripp/Aurier Sanchez Toby Jan
Dier Winks
Sissoko Eriksen Son
Kane

Her kommer alle til å få en rimelig svett dag på jobben og det kommer til å kreve voldsomt mye av de to sentralt for å henge med og bevege seg nok. Foran har vi folk som er i stand til å ta vare på de (få) sjansene vi får, så jeg ser ikke helt mørkt på dette. Benken blir dog rimelig svak. Forresten, er ikke Georges-Kèvin meldt på denne turneringen?
COME ON YOU SPURS!!
51,61,18?

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 1 måned 3 dager ago #63094

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Osvaldo skrev:
Forresten, er ikke Georges-Kèvin meldt på denne turneringen?

Står oppført på UEFA.com Champions League:
www.uefa.com/uefachampionsleague/season=...652/squad/index.html
- One team in London -

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 1 måned 3 dager ago #63095

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Brakar skrev:
Osvaldo skrev:
Forresten, er ikke Georges-Kèvin meldt på denne turneringen?

Står oppført på UEFA.com Champions League:
www.uefa.com/uefachampionsleague/season=...652/squad/index.html
Ok, spurte siden du ikke hadde tatt han med på benken din i OP. Visste ikke om noe skade.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,18?
Siste endring: 1 måned 3 dager ago av Osvaldo.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 1 måned 3 dager ago #63097

• HH
  • HH's profilbilde
Så ikke RM mot Dortmund, men ut fra resultatet er det laget fortsatt i stand til å spille.

Trist med to venstrebacker ute da jeg synes vi er best i 3-4-3 (ikke 3-5-2).

Pga skadene/sykdom ser jeg faktisk helst at vi går for 4 bak. Aurier har vært et kaos, men til tross for at jeg er en av de som har støttet Trippier mest håper jeg Aurier starter. Har han dagen så er han bedre.

Med Alli ute kan man da fint få plass til både Winks og Sissoko.

Nesten håpløst å spå lag da vi har så mange muligheter. 4-2-3-1 med Sissoko for Alli føles ikke helt håpløst. Trippier på venstrebacken derimot er dødfødt. Da må det i det minste være Aurier som spiller der.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 1 måned 3 dager ago #63098

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Så et bilde av både Rose og Dembele på vei inn på flyet til Madrid. Men det er nok mest sannsynlig bare for å være med troppen på turen. Synd disse to ikke er klar for kamp og i toppform for det er klart venstreback og sentral midtbane som det stilles størst spørsmålstegn ved til i morgen. Gitt at Davies fortsatt er syk.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 1 måned 3 dager ago #63099

• HH
  • HH's profilbilde
Jepp. Når det er sagt kunne skadesituasjonen vært verre også. Svært sjelden man er 100% frisk.

Selv om borteformen har vært bedre så er det viktigere at vi er friske hjemme. Selv om Wembley ikke er ekte hjemme så bør det være større sjanse for poeng der tross alt.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 1 måned 3 dager ago #63100

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Jeg synes, i motsetning til mange her inne, at vi er best med 4 bak. Dier trekker ofte ned som en tredje stopper når vi angriper, og Eriksen involverer seg ofte dypere i banen. Vi spiller jo egentlig helt likt som 3-4-3, men mer dynamisk synes jeg.
Imorgen bør det ikke være noe spørsmål, gitt skadesituasjonen. Sansen for Trippier, men på feil side mot Asensio/Isco tror jeg vi fort kan få Naughton mot Sterling-tendenser.

Går for:
Lloris
Aurier Sanchez Toby Jan
Winks Dier
Sissoko Eriksen Son
Kane

Tipper isåfall en ganske stram forsvarsfirer, noe som forutsetter at Sissoko og Son er både hardtarbeidende og disiplinerte. Real scorer stort sett hver gang de får muligheten.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 1 måned 3 dager ago #63101

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Poch sier i et videointervju lagt ut på Tottenhams twitterkonto at Rose sannsynligvis starter på benken!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 1 måned 3 dager ago #63102

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Nå spammes det litt her, men må ta med lagoppstillingene fra sist vi møtte (og tapte 4-0 for) Real på Bernabeu:
Real: Casillas; Ramos, Pepe, Carvalho, Marcelo; Khedira, Alonso; Di Maria, Özil, Cristiano; Ade (som selvfølgelig var i toppslag den kvelden).
Spurs: Gomes; Corluka, Gallas, Dawson, BAE; JJ, Modric, Sandro, Bale; VdV, Crouch.

Tatt i betraktning at dette var før peaken til både Modric og Bale, må det sies at nivåforskjellen på lagene er adskillig mindre denne gangen B)
Siste endring: 1 måned 3 dager ago av Dougie.