Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 3 uker 4 dager ago #63259

• Christian
  • Christian's profilbilde
Ingen tråd til denne kampen ennå, det sier vel litt om interessen for denne Carabao Cupen :)

Det blir nok noe rullering i kveld, London Evening Standard spår noe slikt:

Tottenham starting XI: Vorm; Walker-Peters, Foyth, Vertonghen, Rose; Winks, Dier; Sissoko, Dele, Son; Llorente

Dembele er muligens klar, men ikke sikkert han starter.

Standard tror West Ham stiller med noe sånt som dette:

West Ham starting XI: Adrian; Byram, Ogbonna, Rice, Kouyate, Cresswell, Fernandes, Noble, Lanzini, Ayew, Carroll

Carroll er tilbake fra suspensjon. Antonio fikk seg en smell i helgen og spiller ikke. Collins og Sakho er usikre. Det er sterkt press på Bilic nå, og det spekuleres i at det er mye viktigere å slå Crystal Palace til helgen.

Til tross for rullering, så er dette en kamp vi skal vinne.

Tips: 3-1 (Llorente, Dele, Son)

Kampen sendes på Viasat 4, kampstart kl 21:00

COYS!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 3 uker 4 dager ago #63260

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Gambler vi med en skadeplaget Dembele i denne da forstår jeg ingenting. Alle så hvordan det gikk da de forsøkte å presse ham klar til RM-kampen. Her bør alle som skal være involvert mot United spares. Rent B-lag i denne ubetydelige turneringen. Fin anledning til å slippe til de som enda ikke har spilt så mye.
Audere-est-Facere

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 3 uker 4 dager ago #63261

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Virker som om aktiviteten her på forumet generelt har gått ned. Se bare etter 4-1 seieren over pool så var det 0 innlegg dagen etter, selv om vi ikke har slått pool på 5 år. Tidligere var det langt flere innlegg, men virket som om folk for det meste var aktive når de måtte få ut frustrasjon. Og i de senere år har det ikke vært særlig frustrerende å være spurs-supporter, ergo lite aktivitet.

Bilic henger i en tynn tråd, og alle vet jo at Tottenham er det viktigste laget for West Ham og slå. Ergo kan denne kampen fort være dråpen for West Ham-styre.
Vi er mest sannsynlig videre i CL, i tillegg til PL og FA. Hadde vi nærmest vært ute av CL så hadde ligacup vært litt mere pri, men for meg føles det litt hipp som happ, om vi ryker eller ei. Føler at det fort kan bli for mye, og det øker sjansene for skader/fatigue.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 3 uker 4 dager ago #63262

• Per Arne
  • Per Arne's profilbilde
  • coys
Dette er en kamp vi skal vinne med et mannskap bestående av benkespillere, et par solide fra førstelaget og noen unggutter dersom vi skal kalle oss et topplag. Llorente bør starte synes jeg, ser ingen poeng i å ha Kane på banen i en kamp som dette. Dersom Lamela er klar hadde det jo vært fint å sett ham på banen også.

Håper vi vinner denne uten å slite oss ut selv om West Ham nok er på hugget.
26 - King

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 3 uker 4 dager ago #63264

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
madbitt skrev:
Virker som om aktiviteten her på forumet generelt har gått ned. Se bare etter 4-1 seieren over pool så var det 0 innlegg dagen etter, selv om vi ikke har slått pool på 5 år. Tidligere var det langt flere innlegg, men virket som om folk for det meste var aktive når de måtte få ut frustrasjon. Og i de senere år har det ikke vært særlig frustrerende å være spurs-supporter, ergo lite aktivitet.

Bilic henger i en tynn tråd, og alle vet jo at Tottenham er det viktigste laget for West Ham og slå. Ergo kan denne kampen fort være dråpen for West Ham-styre.
Vi er mest sannsynlig videre i CL, i tillegg til PL og FA. Hadde vi nærmest vært ute av CL så hadde ligacup vært litt mere pri, men for meg føles det litt hipp som happ, om vi ryker eller ei. Føler at det fort kan bli for mye, og det øker sjansene for skader/fatigue.

Forumet her er vel mest aktivt når det går skikkelig dårleg. Levy/Poch/Enic UT klubben stiller som regel opp etterkvart som vi tapar eit par kampar på rad (Og når vi har solgt ein god spelar til eit lag som er større en oss).
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Knut

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 3 uker 4 dager ago #63265

• Presley
  • Presley's profilbilde
Vi vinner denne kampen, vi møter et West Ham lag som sliter kraftig.De har en trener som ikke får det til og man kan lure om spillerene har mistet trua på han.
Vil Slaven Bilic starte med sine beste til denne kampen eller er kampen på Lørdag viktigere for han?
Da spiller borte mot Crystal Palace og det er en kamp de ikke har råd til å tape.

Vi er i vinden og alt som skjer rundt Tottenham er positivt.Kan se ut som alle ser fram til neste kamp.MP får fram det beste i spillerene og det skjer i kveld også.
Vi stiller med nok med en del reserver og det er greit, denne kampen vinner vi.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 3 uker 4 dager ago #63266

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
#thfc team vs. West Ham: Vorm. Trippier, Foyth, Alderweireld, Davies, Rose. Dier, Sissoko. Dele, Son. Llorente.

Må klype meg selv rimelig hardt i armen i påminne om hvor høyt jeg verdsetter Poch noen ganger. United lørdag formiddag, og vi stiller såpass sterkt i et (mulig) intenst lokaloppgjør med mulighet for ekstraomganger? Vi har både KWP og N'Koudou på benken. Hva må sistnevnte gjøre for å starte en fotballkamp?
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 3 uker 4 dager ago av Dougie.

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 3 uker 4 dager ago #63267

• Guardiola
Dougie skrev:
#thfc team vs. West Ham: Vorm. Trippier, Foyth, Alderweireld, Davies, Rose. Dier, Sissoko. Dele, Son. Llorente.

Må klype meg selv rimelig hardt i armen i påminne om hvor høyt jeg verdsetter Poch noen ganger. United lørdag formiddag, og vi stiller såpass sterkt i et (mulig) intenst lokaloppgjør med mulighet for ekstraomganger? Vi har både KWP og N'Koudou på benken. Hva må sistnevnte gjøre for å starte en fotballkamp?

Helt utrolig å starte med spillere som Toby og Dele her. Tydelig at N'Koudou og flere er helt ute i kulden. For ikke å snakke om såkalte talenter som Edwards osv.
Audere-est-Facere

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 3 uker 4 dager ago #63268

• HH
  • HH's profilbilde
Ikke noe nytt med Pochettino dette. Er folk overrasket? Til hans forsvar har vi ikke gått tom for energi siden slutten av hans første sesong. Da er det ikke noe problem slik jeg ser det.

Det jeg synes er litt synd er at man ikke får sett mer av de nest beste. Enig hva gjelder N’Koudou. Situasjonen har lenge vært rar, men begynner å bli litt komisk det der nå. Han kan komme inn i viktige kamper i tre min, men ikke starte i de ubetydelige?

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 3 uker 4 dager ago #63269

• Guardiola
Om energien på slutten av sesongen påvirkes eller ikke av en kamp i oktober er jeg ikke så bekymret for. Er vel mer tidligkampen på lørdag og eventuelle skader som er bekymringen. Ligacupen er jo bare vås uansett. Ikke overrasket over disponeringene da dette har vært en av få svakheter til Poch lenge, men hadde håpet at flere reserver/ungdommer fikk slippe til.
Audere-est-Facere