Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 uker 5 dager ago #63397

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Stadion: Wembley
Dommer: Cüneyt Çakır (TUR)
TV: Viasat/Viaplay

Forventet lagoppstilling:

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Llorente inn hvis Kane ikke er klar.

Subs: Vorm, Trippier, Rose, Dier, Dembele, Sissoko, Llorente
Injured: Wanyama, Kane (tvilsom)
Suspended:

Motspiller å se opp for: Alle
Forventet resultat: 1-1 (Son, Cristiano Ronaldo)

Real sliter fortsatt, og tapte senest i helga mot Girona. Mangler mange spillere, og spesielt savnet av Carvajal og Keylor Navas er stort. Mangler også Varane, Bale og Kovacic. For oss handler selvfølgelig alt prematch om Kane spiller, men er det 0,1% sjanse for at det forverrer skaden håper jeg han blir spart. Vi lever faktisk greit selv med tap, og det er mye verre om han er ute til f.eks. NLD om drøye to uker. Hadde riktignok vært rimelig deilig med et resultat her etter en tung uke. Kommer selvfølgelig litt an på kampbildet, men i utgangspunktet veldig fornøyd med poeng.
COYS!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Knut

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 uker 5 dager ago #63398

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Nydelig Dougie! :)

Trenger en opptur nå!
Helt enig angående Kane. Dette er ikke den viktigeste kampen denne sesongen, så dumt å risikere noe.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Knut

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 uker 5 dager ago #63400

• Knut
  • Knut's profilbilde
Enig. Vi forventet at vi trengte 1-3 poeng samlet mot RM avhengig av hvordan Dortmund gjorde det mot dem hjemme. Nå har vi allerede 1 poeng, og styrer vår egen skjebne - så mye bedre at Kane spares om det er noen som helst risiko.

Tipper at han er rimelig sugen på å spille selv når det er sagt, så jeg håper evt noen hindrer ham om han er "for ivrig" :P

EDIT: En skal kanskje ikke overdrive hvor komfortable vi er på å få 2. plass. Dortmund tar 3 poeng denne uken, møter oss hjemme i neste runde (ingen garanti for at vi tar poeng der) - og kan lett få til samme eller bedre resultat som oss i Madrid dersom RM på det tidspunktet er garantert 1. plass.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 2 uker 5 dager ago av Knut.

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 uker 5 dager ago #63401

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Knut skrev:
Enig. Vi forventet at vi trengte 1-3 poeng samlet mot RM avhengig av hvordan Dortmund gjorde det mot dem hjemme. Nå har vi allerede 1 poeng, og styrer vår egen skjebne - så mye bedre at Kane spares om det er noen som helst risiko.

Tipper at han er rimelig sugen på å spille selv når det er sagt, så jeg håper evt noen hindrer ham om han er "for ivrig" :P

EDIT: En skal kanskje ikke overdrive hvor komfortable vi er på å få 2. plass. Dortmund tar 3 poeng denne uken, møter oss hjemme i neste runde (ingen garanti for at vi tar poeng der) - og kan lett få til samme eller bedre resultat som oss i Madrid dersom RM på det tidspunktet er garantert 1. plass.

Helt enig i det siste, at 2.plassen ikke er i boks - det må vi bare ikke tro. Her gjelder det å levere i alle kampene. Vi har startet veldig bra og må fortsette å sikte høyt. Og hvis RM noen ganger skal slåes er det i morgen! En god prestasjon kan være en boost på spillerne også, og som gir dem tro på at alle er mulige å slå.

Håper for øvrig spillere og trenere er profesjonelle og har lagt lørdagens tap bak seg. Det har ikke jeg klart, tapet mot man u irriterer meg ennå noe voldsomt. En opptur igjen i morgen så er det glemt.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,18?
Følgende bruker har takket deg: Knut, Dougie

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 uker 5 dager ago #63402

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Nå når vi har muligheten til å ta 1. plassen i gruppa både håper og tror jeg vi går all in på akkurat det. Kampen i morgen er langt viktigere enn neste seriekamp. Heller Kane på 80-90% enn Llorente på 100%.
Sannsynligvis stor forskjell på å komme nr. 1 og nr. 2 i gruppa ift. videre avansement i turneringen. Klubben trenger en opptur i Europa denne sesongen.

Og som nevnt over her er det også en ørliten sjanse for at vi fortsatt kan ende på 3. plass. Med Shitty overlegen i PL er da sesongen på mange måter over før den har begynt skikkelig.
Audere-est-Facere

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 uker 5 dager ago #63403

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Jeg ser Kane trener med laget i dag og da regner jeg med at han spiller i morgen. Tror det er veldig vanskelig å holde Kane borte fra Wembley i morgen. Det er kamper som dette laget og ikke minst "stjernene" våre ønsker og gjerne trenger å spille. Måle seg mot de beste og vise at vi kan hevde oss.

Håper vi får et resultat i morgen og dette ER en viktig kamp. Taper vi denne og mer enn 3-1 mot Dortmund (veldig negativ tankegang men dog ikke totalt utenkelig mtp motstanden) er vi, gitt at Dortmund slår Apoel hjemme, avhengig av at Real tar poeng fra Dortmund i siste runde. Real vil da være gruppevinner før kampen og ingen ideell situasjon.

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 uker 5 dager ago #63404

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Guardiola skrev:
Nå når vi har muligheten til å ta 1. plassen i gruppa både håper og tror jeg vi går all in på akkurat det. Kampen i morgen er langt viktigere enn neste seriekamp. Heller Kane på 80-90% enn Llorente på 100%.
Sannsynligvis stor forskjell på å komme nr. 1 og nr. 2 i gruppa ift. videre avansement i turneringen. Klubben trenger en opptur i Europa denne sesongen.

Og som nevnt over her er det også en ørliten sjanse for at vi fortsatt kan ende på 3. plass. Med Shitty overlegen i PL er da sesongen på mange måter over før den har begynt skikkelig.
Vel. Sånn det ligger an nå kan vi møte PSG, Barca eller Besiktas hvis vi blir nummer 2. Vinner vi gruppa kan vi møte Basel, Bayern, Juventus, Shakhtar, Spartak, Roma eller RB Leipzig. Ikke utenkelig at Basel, Bayern, Juve, Napoli, Sevilla, Atletico eller Monaco/Porto ender som toerlag til slutt. Hvis siste scenario inntreffer ser jeg ikke den helt store forskjellen, ihvertfall ikke når det er 33,3% sjanse for å trekke Besiktas hvis vi blir nummer 2.

Enig i at kampen i morgen er veldig viktig, men at Kane med hamstringproblemer skal spille med mindre han er 100% er jeg helt uenig i. Det er ikke snakk om å hvile han til Crystal Palace, men å unngå et potensielt lengre skadeavbrekk. Kane ute til, si over nyttår, er vel det værste som kunne skjedd nå? Overbevist om at klubben tar riktig avgjørelse her uansett utfall.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 uker 5 dager ago #63405

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Må unngå lag som Barca og PSG for enhver pris. Da er det over og ut Arseanal-style. De andre der kan vi fint slå.
Audere-est-Facere
Siste endring: 2 uker 5 dager ago av Guardiola.

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 uker 5 dager ago #63406

• HH
  • HH's profilbilde
5-3-2 zzzzzzzzzzzzz.

Slår enkelt RM. Så jo vinnermentaliteten til det laget på søndag. For ikke å glemme at det er umulig å spille så tett etter hverandre som RM-spillerne nå må.
Siste endring: 2 uker 5 dager ago av HH.

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 uker 5 dager ago #63407

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Guardiola skrev:
Må unngå lag som Barca og PSG for enhver pris. Da er det over og ut Arseanal-style. De andre der kan vi fint slå.
«Arsenal-style», å bli pissa på av Bayern? Et lag som pr. nå er nummer 2.