Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Lucas Moura

Lucas Moura 4 måneder 2 dager ago #64793

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Dette ryktet har sirkulert en stund, men da først og fremst i kilder med lav til ingen troverdighet. Metro tilhører definitivt samme sjikt, men når kilden er L’Equipe er det kanskje noe mer troverdig. Er Moura vingen flere debattanter her inne har etterlyst?

Metro skrev:
Tottenham begin talks to sign Lucas Moura from PSG

Tottenham have opened talks to sign Lucas Moura from Paris Saint-Germain, according to reports.

The Brazilian winger had been linked with a move to Manchester United this month, but Jose Mournho’s side are now on the brink of completing a surprise deal for Alexis Sanchez.

PSG are looking to sell Lucas this month and the player has already rejected the chance to join the Chinese Super League.

According to L’Equipe, Spurs are now in talks with the Ligue 1 leaders over a potential deal for the 25-year-old.

The report claims that Tottenham chairman Daniel Levy wants Lucas to join on a loan deal but PSG are only interested in selling the player.

Lucas’ asking price is reportedly €40 million (£35m) but Spurs will be aiming for a significantly cheaper deal for a player whose contract expires next year.

Lucas has been on the fringes of PSG’s side this season and has played just 72 minutes of football in Ligue 1 so far.

metro.co.uk/2018/01/18/tottenham-begin-t...as-moura-psg-7238621
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Lucas Moura 4 måneder 2 dager ago #64796

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
...og forøvrig:

Dan Kilpatrick @Dan_KP
#thfc No truth in Moura to Tottenham.
- One team in London -

Lucas Moura 4 måneder 2 dager ago #64801

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Skeptisk. Håper virkelig vi styrer unna.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Lucas Moura 3 måneder 3 uker ago #64994

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Rimlig heftig rykter om Moura de siste 24 timene, virker som om dette kan skje allerede i januar.
Kan spille CL for oss, var god venn med aurier, så kan kanskje være et smart trekk.
Pr dags dato så ville Moura vært et godt alternativ på benken , en teknisk rask kantspiller som slår mange fine pasninger i bakrom, ikke fullt så god på innlegg, men en spillertype vi ikke har i stallen fra før.
Prisen virker meget fornuftig, spessielt til januar og være. Levy får garantert tilbake disse kronene om han ikke blir suksee
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

Lucas Moura 3 måneder 3 uker ago #64995

• HH
  • HH's profilbilde
Særs skeptisk. Men kan jo drømme om at han lever opp til hypen fra 2012. Skjer jo noen ganger at en spiller plutselig blomstrer i riktig klubb. For meg er han dog en litt hjernedød driblefant. Så håper jeg at jeg tar feil. Ikke slik at jeg har sett kamper spesifikt for å følge med Moura. Kan jo ta eksempler som Carrick og Modric (tidlig i karrieren) hvor folk som ikke følger de tett ikke helt skjønner hvor gode de faktisk er.

Lucas Moura 3 måneder 3 uker ago #64996

• Christian
  • Christian's profilbilde
Ja det virker som om dette faktisk kan skje. Hvis han har møtt Levy og Pochettino, samt besøkt treningsanlegget, så ville det jo være rart om det ikke skjer. Moura har visstnok hatt gode samtaler med både Levy og Poch i følge Alasdair Gold. Kan i tillegg spille CL, hvis f.eks Foyth fjernes fra CL-troppen.

Jeg har ikke sett allverdens av han, men virker som en spillertype vi mangler i troppen per dags dato.

Lucas Moura 3 måneder 3 uker ago #64997

• HH
  • HH's profilbilde
Enig med typen, men N'Koudou kunne også ha passet slik sett.

Aldri sett Neres spille tror jeg, men han ser jo dårlig ut selv på youtube - slik sett kanskje bedre med Moura (ikke at man skal legge mye vekt på en youtube-video - Neres kan være knallgod for alt jeg vet).

Personlig hadde jeg mye heller ventet til sommeren for å prøve på Malcom igjen, men mulig man tror det toget er gått.
Siste endring: 3 måneder 3 uker ago av HH.

Lucas Moura 3 måneder 3 uker ago #64998

• Christian
  • Christian's profilbilde
HH skrev:
Enig med typen, men N'Koudou kunne også ha passet slik sett.

Aldri sett Neres spille tror jeg, men han ser jo dårlig ut selv på youtube - slik sett kanskje bedre med Moura (ikke at man skal legge mye vekt på en youtube-video - Neres kan være knallgod for alt jeg vet).

Personligp hadde jeg mye heller ventet til sommeren for å prøve på Malcom igjen, men mulig man tror det toget er gått.

Sant det med N'Koudou, men jeg ser vel i hvertfall klare tegn på at Moura har bedre ballkontroll, samt evnen til å drible.

Lucas Moura 3 måneder 3 uker ago #64999

• HH
  • HH's profilbilde
Man kan håpe at med selvtillit så vil Moura gjøre bedre valg. At han kan å drible er det liten tvil om.

Rent fysisk har han det som skal til. Derfor han var så dyr som han var da han ble hentet til Europa antar jeg. Mer tvilende til det som er på innsiden av hodet. Som jeg mener er grunnen til at han aldri har blitt den spilleren man trodde han skulle bli - og er grunnen til at PSG nå ikke vil ha han lengre.

Tipper dette går i boks. PSG har jo tydelig sagt han skal ut. Moura begynner å få dårlig tid så har han snakket seriøst med oss blir det vel at han kommer. Lån med opsjon hadde vært bra. Så kunne vi evt. jaktet ny spiller i sommer.

Lucas Moura 3 måneder 3 uker ago #65000

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
En energi bunt, som kan være litt hodeløs til tider, mye ala aurier. og garantert samme grunn for at de ikke vil han lenger. Nå skal det sies at i PSG er det enormt med stjerner om dagen, og noen av disse som havner i skyggen kan fint blomstre opp igjen i en annen klubb. Er også flott å få litt skikkelig rutine inn i laget. Aurier og Moura har jo erfaring fra CL samt spille for et av verdens beste lag.
Men jeg likte at aurier og moura har et godt forhold utenfor banen, vi trenger virkelig noen relasjoner på høyrekant. sjelden vi får te noe på den sida om dagen, se bort ifra auriers bidrag i visse kamper.

Tror også det er vansklig finne noe bedre alternativ i januar som kan bidra allerede første kamp. Når prisen virker være lav og lønna ikke enorm, så må jo dette være verdt et forsøk
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us