Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 3 måneder 3 uker ago #65106

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenham Hotspur - Manchester United

Stadion: Wembley
Når: Onsdag 31. januar kl. 21:00
Dommer: Andre Marriner
TV: TV2 Sport Premium, BT Sport 1

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Davinson, Toby, Vertonghen
Trippier, Dier, Wanyama, Davies
Dele, Kane, Eriksen

Subs: Vorm, Aurier, Foyth, Sissoko, Dembele, Son, Llorente
Injured: Rose, Winks
Doubts: Lloris, Toby, Aurier, Eriksen, Lamela
Suspended:

Motspiller å se opp for: Lukaku
Forventet resultat: 2-0 Kane, Dele

Kommentar:
Utrolig viktig kamp, på et tidspunkt der en rekke viktige spillere er på vei tilbake fra skade og sykdom. Hvor mange av dem blir klare til start, og hvor god form er de egentlig i? Man kan se for seg ganske mange startkombinasjoner her, men gambler med at Poch kaster Toby rett inn på laget, og at de med det går tilbake til en treer bak. Videre at han går for fysikk med Dier og Wanyama sammen på midten. Da blir det ikke plass til en av de offensive kanoene våre, Son er kanskje den som kan utgjøre størst trussel fra benken (om det gir mening, hvilket det trolig ikke gir). Samma f***, bare vi vinner!
- One team in London -
Siste endring: 3 måneder 3 uker ago av Brakar.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 3 måneder 3 uker ago #65109

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
For første gang på noen år er vi ikke klare favoritter i en hjemmkamp mot United. Vi vet hva som venter oss, bussen til Mou og en sulten Alexis. Små marginer kommer til å bli avgjørende.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 3 måneder 3 uker ago #65110

• Hawk
  • Hawk's profilbilde
Jeg tror ikke Poch gambler m å sette inn Toby i denne kampen siden vi har mange viktige kamper de neste to ukene... Tror derfor han starter i en 4231 formasjon (selv om jeg ønsker en 3backs linje)
Son har vært veldig bra på Wembley, så tror han starter. Håper vi unngår å se Sissoko fra start i disse viktige pl kampene!!

Lloris
Aurier-Sanchez-Vertongen-Davies
Dier-Dembele
Son-eriksen-dele
Kane

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 3 måneder 3 uker ago #65113

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Hawk skrev:
Jeg tror ikke Poch gambler m å sette inn Toby i denne kampen siden vi har mange viktige kamper de neste to ukene... Tror derfor han starter i en 4231 formasjon (selv om jeg ønsker en 3backs linje)
Son har vært veldig bra på Wembley, så tror han starter. Håper vi unngår å se Sissoko fra start i disse viktige pl kampene!!

Your guess is as good as mine! :)

Jeg tror Sissoko faktisk kan være nyttig i den perioden vi går inn i nå. Vi kommer til å få mer rom i noen av disse kampene enn hva bunnlagene normalt gir oss, og da kan farten og drivet til Sissoko komme bedre til sin rett.

Jeg er også skeptisk til Dembele fra start slik han har prestert i det siste. Vi får håpe han hever seg med nivået på motstanderen, og finner tilbake til nivået.
- One team in London -

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 3 måneder 3 uker ago #65117

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Brakar skrev:
Jeg er også skeptisk til Dembele fra start slik han har prestert i det siste. Vi får håpe han hever seg med nivået på motstanderen, og finner tilbake til nivået.

Tenker du da på hjemmekampen mot Everton hvor Dembele langt på vei var kampens gigant, eller tenker du på banens dårligste mot Newport, Wanyama?
Audere-est-Facere

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 3 måneder 3 uker ago #65119

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Guardiola skrev:
Tenker du da på hjemmekampen mot Everton hvor Dembele langt på vei var kampens gigant, eller tenker du på banens dårligste mot Newport, Wanyama?

Enig i at Wanyama var elendig mot Newport. Står like fullt ved at Dembele ikke har prestert over tid, slik vi vet han kan, de siste månedene. Jeg er spent på å få se hva slags planer Poch har for han fremover.
- One team in London -

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 3 måneder 3 uker ago #65120

• Knut
  • Knut's profilbilde
Brakar skrev:

Som Dougie nevnte blir det i tillegg nervepirrende å se hva denne tidligere Ars*-spilleren finner på å vise frem. Forhåpentligvis er han ukoordinert ift resten av laget enda...

Ellers er Young dessverre en fyr som har en tendens til å lage kvalm for oss. Lingaard (og Martial?) er vel også i dytten?
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 3 måneder 3 uker ago av Knut.

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 3 måneder 3 uker ago #65123

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Brakar skrev:
Guardiola skrev:

Enig i at Wanyama var elendig mot Newport. Står like fullt ved at Dembele ikke har prestert over tid, slik vi vet han kan, de siste månedene. Jeg er spent på å få se hva slags planer Poch har for han fremover.

Ingen tvil om at han kun i enkeltkamper som eksempelvis hjemme mot Everton og Chelski har vært like enorm som han stort sett var hele forrige sesong. Som de fleste andre som har havnet på feil side av 30 så går det som regel bare en vei. Mener uansett at Dembele er selvskreven så lenge vi har de vi har. Wanyama (tydelig ute av form) og Dier var våre to dårligste sist kamp. Winks er skadet 24/7 (nye Anderton?).
Audere-est-Facere

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 3 måneder 3 uker ago #65131

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Knut skrev:
Brakar skrev:

Som Dougie nevnte blir det i tillegg nervepirrende å se hva denne tidligere Ars*-spilleren finner på å vise frem. Forhåpentligvis er han ukoordinert ift resten av laget enda...

Ellers er Young dessverre en fyr som har en tendens til å lage kvalm for oss. Lingaard (og Martial?) er vel også i dytten?
Det er problemet med Alexis; han klarer helt fint å lage kvalme på egenhånd.

Ellers er Lukaku laaangt nede på lista over motspillere å se opp for i min bok (*bank i bordet*). Vært helt bøss i det siste, og er som oftest usynlig mot god motstand. De du nevner + Rashford og Pogba selvsagt er det jeg frykter mest. Mata har også en litt lei evne til å lage trøbbel for oss.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 3 måneder 3 uker ago #65132

• mka07
  • mka07's profilbilde
Guardiola skrev:
Brakar skrev:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: