Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 5 måneder 3 uker ago #65269

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Liverpool - Tottenham Hotspur

Stadion: Anfield
Når: Søndag 4. februar kl. 17:30
Dommer: Jon Moss
TV: TV2 Sport Premium, Sky Sports Main Event

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Trippier, Davinson, Vertonghen, Davies
Dier, Dembele
Eriksen, Son, Dele
Kane

Subs: Vorm, Rose, Toby, Sissoko, Wanyama, Lamela, Moura
Injured: Winks (?), Aurier (?), Toby (?)
Suspended:

Motspiller å se opp for: Salah, Mané
Forventet resultat: 0-1 Kane

Kommentar:
Umulig å vrake noen fra laget som startet mot ManU! Dette blir en ny, nervepirrende kamp. COYS!
- One team in London -
Siste endring: 5 måneder 3 uker ago av Brakar. Grunn: Bort med Mourier, inn med Moura
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 5 måneder 3 uker ago #65270

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Nå er det bare å ta med seg momentum og KLINE TIL! Viktig å vise at vi kan på bortebane også!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 5 måneder 3 uker ago #65271

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Mourier? Moura+Aurier?

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 5 måneder 3 uker ago #65272

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Brakar skrev:
Subs: Vorm, Rose, Toby, Sissoko, Wanyama, Lamela, Mourier

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 5 måneder 3 uker ago #65273

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
cjmozart skrev:
Mourier? Moura+Aurier?

Helgardering! :whistle:
- One team in London -

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 5 måneder 3 uker ago #65274

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Er gjerne naturlig å fortsette med samme lag siden vi spilte godt i går og det tross alt er onsdag-søndag, og så hvile "alle" på onsdag.
Men ser i hvert fall for meg at man "rullerer" inn Rose om han er fit nok. Farten hans kan jo bli viktig i denne kampen.

Er vel flere av de andre på benken som også kan tenkes å bli rullert inn, gitt at det er fit nok.
Spesielt Wanyama for Dier (eller Dembele om han ikke klarer 2 kamper på en uke) kan være aktuelt, men veldig usikker på formen til Wanyama da.

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 5 måneder 3 uker ago #65276

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Håper vi klarer å ta med oss prestasjonen og selvtilliten på Anfield. Forsvaret til pool er egentlig ikke all verden, og svakere enn United sitt. Håper vi er litt bedre forberedt
på presset pool helt sikkert kommer med, for det har vi slitt voldsomt med på Anfield. Men nå knuste vi pool sist hjemme, og det kan påvirke psykologien litt. Pool litt mere redde for kontringene våre(som drepte pool sist) og vi med mere selvtillit?(særlig med siste kamp mot United i minne). Håper vi i alle fall klarer å unngå disse kjempebrølerne vi gjorde sist på Anfield.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 5 måneder 3 uker ago av madbitt.

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 5 måneder 3 uker ago #65277

• HH
  • HH's profilbilde
Ville vært veldig merkelig om vi ikke rullerte litt her. Det handler ikke om å sette folk ut, men om belastning med tanke på Arsenal og Juventus senere.

For meg er det mer eller mindre umulig å spå laget da såpass mange enten har slitt med en større skade eller nå muligens er blitt småskadd. Dog veldig positivt at vi om ei uke eller to faktisk kan ha en helt skadefri tropp. Med Moura vil vi da plutselig ha rimelig gode spillere som ikke engang kommer med i troppen (for eksempel kan Winks og Lamela plutselig være hjemme i London).

Så bryr jeg meg ikke så mye om det er Rose eller Davies, Lamela eller Son etc. Det eneste som jeg er litt skeptisk til er situasjonen med Dembele. Kan han prestere i to tette kamper? Tåler han det frem mot Arsenal/Juventus? Hva har vi av alternativer? Må nesten bli Wanyama og han har ikke akkurat sett bra ut.

Det andre er når skal Alderweireld inn? Spiller vi forsvar som vi gjorde før 2-0 mot Utd så har vi garantert en i sekken tidlig mot Liverpool. Nå tror jeg ikke nødvendigvis vi vil være så åpne selv om de samme 4 starter som spilte mot Utd.

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 5 måneder 3 uker ago #65278

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Ingen fortjener å bli benket før denne kampen. Men når det er sagt er jeg er helt enig med HH; det må rulleres mtp Arsenal og Juve. Tror ikke det er så mange som klarer å prestere på topp hvis de skal spille kampen i går, liverpool og de to nevnte over på 13 dager uten rotasjon. Det var full trøkk i går, ingen bytter før 80 min, dueller, smeller osvosv. Håper Poch greier å balansere laget i denne ekstremt viktige perioden.

Neste onsdag må i hvertfall Verthongen, Dembele, Eriksen, Alli, Kane, og helst enda noen til, holdes langt unna League 2 spillere på etterskudd i taklingene...

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 5 måneder 2 uker ago #65286

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Ben Pearce @BenPearceSpurs
#thfc team news: Aurier and Winks have returned to full training. Sounds like everyone's available (or at least training), I think for the first time this season.

Dan Kilpatrick‏ @Dan_KP
#thfc Poch says no Moura vs Liverpool: "He's still doing things - he was yesterday doing some tests with our sports science medical staff, today he's in Paris doing private things. We hope tomorrow he can start to work with the team."

Ben Pearce @BenPearceSpurs
#thfc Pochettino says Alderweireld and Rose are still being assessed day by day and again stresses the difference between being fit enough for training and being fit enough to start matches. Doesn't sound like they're likely to start against Liverpool.
- One team in London -
Siste endring: 5 måneder 2 uker ago av Brakar.
Følgende bruker har takket deg: Knut, Dougie