Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65356

• Per Arne
  • Per Arne's profilbilde
  • coys
Endte jo faktisk 2-2
26 - King
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65357

• HH
  • HH's profilbilde
Sabla god andreomgang. Håper vi kan ta med den videre. Også nydelig av Kane å få delvis fikset den bommen.

Laget føler nok at vi burde ha vunnet. Håper det gir riktig energi til Arsenalkampen.
Følgende bruker har takket deg: Knut, Øystein Svensen

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65358

• Presley
  • Presley's profilbilde
Det var straffe og det er slik du skal ta straffe Kane.Dette vitner om enorm styrke i laget, gir ikke opp selv vi fikk en på tryne i det 90.min

Mye press på Kane på den straffen og han holder hodet kaldt.Bommet på det første, men han greier holde å fokus på det andre.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65359

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Utrolig at vi slapp inn 2 mål i kampen. Liverpool har jo knapt sjanser. Meget god kamp av oss på bortebane.

Endelig gjorde vi en god bortekamp mot topp 4, selv om vi bare tok 1 poeng. 7-3 i avslutninger på mål til oss. Og 66/34 i ball fordel oss.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65360

• Knut
  • Knut's profilbilde
På tross av blandede følelser i dag så skal jeg si meg veldig fornøyd om vi går ut av denne harde 3-kampsrekka i PL (manu,pool,ars*) med 7 poeng. Blir tøft på lørdag, men jeg har trua. Og vi vil i tilfellet også fremdeles ha kontakt med fjerdeplassen.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 2 måneder 2 uker ago av Knut.

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65361

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Kult at innbytterne våre bidrar også. Wanyama scorer og Lamela får assist når han skaffer straffe. Ekstremt viktig med 2-2, men vi kunne og burde vunnet denne. Vi gjennomførte en meget god bortekamp, og det virker som vi begynner å bygge et momentum. Gleder meg til kamp mot Arse***.

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65362

• Kay Edvin Sættem Nessæther
  • Kay Edvin Sættem Nessæther's profilbilde
Ikke ofte at vi får straffer, har ikke sett Kane sin, men har sett Lamela sin flere ganger.. må ærlige innrømme at det er vanskelig å se om Lamela får et spark der altså...
Ble han egentlig sparket? Veldig vanskelig å si..

Klopp bør egentlig få straff for den surmulinga der, sarkastisk klapping og stygge grimaser mot linjemannen.

Veldig fornøyd med at vi unngår tap og at vi gjør en fin bortekamp. Men for jævlig at Salah skal sette den der på overtid. Ja, en flott prestasjon, men herregud for et jævla patetisk forsvarsspill.

Nå forventer jeg en jævlig bra kamp og 3 poeng mot Arsenal. På tide vi fillerister dem igjen
Tottenham-fan siden 1988!

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65363

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Meget solid den andre omgangen. Burde ha vunnet denne når Pool gikk fullstendig opp i liminga. Gledelig å se at Dembele har funnet storformen. Med Toby tilbake og Kane litt mer på hugget så kan vi ta både Arse og Juve.
Audere-est-Facere

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65364

• HH
  • HH's profilbilde
i65.tinypic.com/m76g4y.png

Ikke så mye å lure på.
Følgende bruker har takket deg: Kay Edvin Sættem Nessæther, Øystein Svensen

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65365

• Knut
  • Knut's profilbilde
Guardiola skrev:
Meget solid den andre omgangen. Burde ha vunnet denne når Pool gikk fullstendig opp i liminga. Gledelig å se at Dembele har funnet storformen. Med Toby tilbake og Kane litt mer på hugget så kan vi ta både Arse og Juve.

For ikke å glemme Newport :P

Synes det er viktig at vi tar oss videre i FA-cupen, samtidig så må vi finne en balanse der våre nøkkelspillere er tilstrekkelig uthvilte mtp lørdag og den etterfølgende tirsdagen. Glad jeg ikke er trener...
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles