Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65366

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Klar straffe til Lamela. Og som vanlig bidrar han i storkamper, luksus å ha slike spillere på benken!
Skuffet over resultatet i dag, må få luket ut slikt tull i forsvaret. Med Toby tilbake så er vi så godt som uslåelige.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65367

• HH
  • HH's profilbilde
Newport må vi kunne slå med reserver og Alderweireld i 60 min.

Vorm
Aurier
Alderweireld
Foyth
Rose
Winks
Wanyama
Moura
Lamela
Sissoko
Llorente

Er jo et sabla bra lag egentlig.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65368

• RH
  • RH's profilbilde
Den første straffesituasjonen må jo være offside. Det er jo ikke en ny situasjon etter touchen til Lovren, når Kane allerede er igjennom alene med keeper. Den andre straffen er helt grei. Modig av linjemann etter bråket med den første straffen. Noterer meg at byttene våre i dag bidro med følgende: Wanyama scorer årets mål, Lamela skaffer straffe og Llorente vinner hodeduellen forut for at Lamela blir sparket ned. Har alltid ment at Poch er et taktisk geni. :P

Det andre målet til Liverpool mener jeg er en kombinasjon av henholdsvis elendig forsvarsspill, fantastisk av Salah, men også merkelig opptreden av Lloris. Igjen skal han ned på bakken. Hadde han bare stått oppreist hadde ikke Salah hatt noe sted å skyte. Det at Lloris går ned, gjør at ballen kan settes opp. Så det hjemme hos Chelsea også på 1-2 målet. Hadde han bare blitt stående på beina hadde han reddet.
Siste endring: 2 måneder 2 uker ago av RH.

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65369

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Dier var grusom på 1-0, men Lloris synes jeg heller ikke gjør noe stor kamp. På 2-1 til pool synes jeg han legger seg alt for fort og gjør det enkelt for Salah. Midtbanen var veldig god, med unntak av tilbakespillet til Dier. Sanchez virker også å mangle litt ro. Var god sist, men i dag gjør han en del rare ting som jeg setter på kontoen for lite erfaring.

Kane var egentlig ganske svak.(bommer på straffe også) Spesielt avslutningene hans har vært svake etter at han scoret mål nr 99.(nerver i forbindelse med mål 100?). Kane har i alle fall scoret mål nr 100 nå, så håper avslutningene blir bedre fremover.

Skjønner ikke hvorfor man maser så mye om 1 straffesituasjonen uansett. Kane scoret jo ikke uansett. 2 straffen er vel de fleste enige om var straffe, med unntak av Klopp da.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 2 måneder 2 uker ago av madbitt.

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65370

• RH
  • RH's profilbilde
I det hele tatt fantastisk av Klopp å kritisere linjemannen for å dømme straffe nr. 2 med den begrunnelsen at han ikke kunne være sikker, når den viste seg å være riktig. Med andre ord mener Klopp at en avgjørelse kun er riktig hvis dommeren med 100 % sikkerhet vet at den er riktig.

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65371

• HH
  • HH's profilbilde
Den første er ikke offside. McDermott i studio hos Sky. Så fort Lovren bestemmer seg for å spille den blir det en ny situasjon.

Det er fordi Lovren kan og prøver å spille ballen. Ville vært annerledes om den treffer han i ryggen eller noe slikt.

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65372

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Klopp er uspiselig.
Følgende bruker har takket deg: Guardiola, Knut, Dougie

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65373

• RH
  • RH's profilbilde
HH skrev:
Den første er ikke offside. McDermott i studio hos Sky. Så fort Lovren bestemmer seg for å spille den blir det en ny situasjon.

Det er fordi Lovren kan og prøver å spille ballen. Ville vært annerledes om den treffer han i ryggen eller noe slikt.

Men han må jo agere på at Kane blir spilt igjennom. Lovren vet jo ikke at Kane er i offside. Hvis regelen er slik, er det etter mitt syn helt merkelig. Skulle Lovren i den situasjonen der da bare gamblet på offside og ikke prøvd å nå ballen?

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65374

• HH
  • HH's profilbilde
Lovren bommer på ballen. Er egentlig bare en tabbe fra hans side. Er absolutt ingenting som tilsier at han ikke skal treffe den. Litt som Robinson for England.

Virker som folk glemmer det litt her. At Lovren bommer helt utrolig på ballen i en enkel situasjon for han.

PL: Liverpool (3) - Tottenham (5) søn 4/2 kl 1730 2 måneder 2 uker ago #65375

• RH
  • RH's profilbilde
HH skrev:
Lovren bommer på ballen. Er egentlig bare en tabbe fra hans side. Er absolutt ingenting som tilsier at han ikke skal treffe den. Litt som Robinson for England.

Virker som folk glemmer det litt her. At Lovren bommer helt utrolig på ballen i en enkel situasjon for han.

Jo, men hadde han bommet totalt, og ikke truffet ballen, hadde det vært offside.