Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (5) - Arsen*l (6) lør 10/2 kl. 13:30

PL: Tottenham (5) - Arsen*l (6) lør 10/2 kl. 13:30 1 uke 6 dager ago #65464

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenham Hotspur - Arsen*l

Stadion: Wembley
Når: Lørdag 10. februar kl. 13:30
Dommer: Anthony Taylor
TV: Nærmeste fotballpub, TV2 Sport Premium, BT Sport 1

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Trippier, Toby, Vertonghen, Davies
Dier, Dembele
Eriksen, Son, Dele
Kane

Subs: Vorm, Aurier, Davinson, Winks, Wanyama, Lamela, Moura
Injured: Ingen!
Suspended:

Motspiller å se opp for: :huh:
Forventet resultat: 3-0 (Kane 3)

Kommentar:
Her er det bare å kle seg i liljehvitt og møte på nærmeste fotballpub! Klarer vi å gjenskape trøkket og presisjonen som mot United og andre omgang mot Liverpool blir dette en fest. Vi står midt i et intenst kampprogram, men få lag står løpet bedre en Pochettinos menn. I tillegg er troppen skadefri, det betyr at spillere som er vant til å starte Premier League-kamper trolig ender på tribunen.

Jeg satser på Toby inn for Davinson, ellers samme ellever som mot United og Liverpool. Så blir det spennende å se om Moura får en plass på benken.
- One team in London -
Siste endring: 1 uke 6 dager ago av Brakar. Grunn: Lagoppstilling korrigert
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Knut, Dougie

PL: Tottenham (5) - Arsen*l (6) lør 10/2 kl. 13:30 1 uke 6 dager ago #65465

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Jeg skal boarde et fly rett etter kampslutt. Finnes det et vannhull på Gardermoen inne på terminalen der som garantert viser matchen?
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 1 uke 6 dager ago av Dougie.

PL: Tottenham (5) - Arsen*l (6) lør 10/2 kl. 13:30 1 uke 6 dager ago #65466

• HH
  • HH's profilbilde
Innland? Utland?

Det stedet som viste sport på innland er vel muligens borte nå?

Utland er vel O'Learys det eneste håpet?

PL: Tottenham (5) - Arsen*l (6) lør 10/2 kl. 13:30 1 uke 6 dager ago #65467

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Utland. Aha, O'Learys ja. Var innom den på Arlanda i høst, da viste de snooker istedenfor City - Arsenal. Ikke snakk om å bytte. Får bare krysse fingrene for at det ikke er noe OL eller noe som krasjer!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Tottenham (5) - Arsen*l (6) lør 10/2 kl. 13:30 1 uke 6 dager ago #65468

• HH
  • HH's profilbilde
Aldri gjort det med O'Learys, men kan være en ide med en e-post, facebook-melding eller noe. Ser på nettet at de ikke har satt opp kampen på Gardermoen (ingenting annet som er satt opp heller).

PL: Tottenham (5) - Arsen*l (6) lør 10/2 kl. 13:30 1 uke 6 dager ago #65469

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
HH skrev:
Aldri gjort det med O'Learys, men kan være en ide med en e-post, facebook-melding eller noe. Ser på nettet at de ikke har satt opp kampen på Gardermoen (ingenting annet som er satt opp heller).

De har ikke rettigheter til å vise engelsk fotball dessverre. Spurte sist jeg reiste fra Gardermoen. Er redd den eneste måten å se kampen på vil være å strømme den på mobil eller en annen duppedings.
- One team in London -

PL: Tottenham (5) - Arsen*l (6) lør 10/2 kl. 13:30 1 uke 6 dager ago #65470

• HH
  • HH's profilbilde
Skjønner. Ser at O'Learys i Oslo ikke skal vise heller. Så gir mening.

Var jo en pub innland tidligere, men mulig det var O'Learys som nå har flyttet? Sjelden jeg bruker mer tid enn å løpe til gate'n så husker ikke.

PL: Tottenham (5) - Arsen*l (6) lør 10/2 kl. 13:30 1 uke 6 dager ago #65471

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Takker for inputs. Da blir det nok fort mobil, ørepropper og gode gamle ronaldo7.net. Blir veldig overraska om ikke dette blir 3 poeng.

PL: Tottenham (5) - Arsen*l (6) lør 10/2 kl. 13:30 1 uke 6 dager ago #65473

• HH
  • HH's profilbilde
Har noe skjedd med Rose?

Ellers enig med laget. Ingen hemmelighet at jeg foretrekker 3-4-3, men ser poenget med å fortsette med 4-2-3-1 så lenge det fungerer.

Hvis Sanchez starter forventer jeg at han spiller bedre enn mot Liverpool, men Alderweireld er bare mye bedre (per dags dato). Han har også tidligere vist at han kjapt kommer opp mot 95% etter skade. Så hvis Alderweireld er der han skal være fysisk må han starte.

Jeg hadde startet Rose, men ser logikken med å la Davies spille denne for så å lå Rose starte i CL. Spesielt med tanke på alle skadene til Rose.

Bekymrer meg litt at vi både mot Utd og Liverpool ga bort mye rom tidlig i kampen. Arsenal er ikke spesielt gode, men de har et par som virkelig kan kontre - spesielt nå som Aubameyang er kjøpt (ikke at han egentlig plaget oss så mye for Dortmund selv om han skåret).

PL: Tottenham (5) - Arsen*l (6) lør 10/2 kl. 13:30 1 uke 6 dager ago #65474

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
HH skrev:
Har noe skjedd med Rose?.

ingenting tror jeg. At Rose ble tatt av før slutt mot Newport kan både bety at han enda ikke tåler 90 minutter eller at han spares for Arsen*l. Jeg syntes uansett Davies fortjener å starte. Så gjenstår spørsmålet om hvem som skal sitte på benken.

Jeg har foreslått Vorm, Aurier, Davinson, Winks, Wanyama, Lamela og Moura. Det betyr i såfall at Rose, Sissoko og Llorente havner på tribunen. Uansett hva som skjer virker det som vi er i ferd med å få god bredde i troppen, og det er et luksusproblem når vi må henvise etablerte landslagsspillere til tribunen.
- One team in London -