Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Juventus - Tottenham 13/2 kl. 20:45

CL: Juventus - Tottenham 13/2 kl. 20:45 3 måneder 1 uke ago #65525

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Juventus - Tottenham

Stadion: Allianz Stadium
Når: 13/2 @ 20:45
Dommer:
TV: Viasport1

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Aurier-Toby-Jan-Rose
Wanyama-Dier
Son-Alli-Eriksen
Kane

Subs: Vorm, Sanchez, Davies, Sissoko, Dembele, Lamela, Llorente
Injured: Ingen
Suspended: Ingen

Motspiller å se opp for: Mange, inkludert Dybala og Pjanic
Forventet resultat: 1-1 (Dybala, Kane)

Med alle friske og nesten raske blir laget vanskeligere å ta ut (ihvertfall et par uker). Spiller Toby fra start? Og gjør han det i en 4er eller 3er bak? Bytter vi backer siden det er 3 dager siden sist, eller ønsker vi mer defensiv stabilitet? Ser for meg at Aurier starter siden han har mer erfaring fra slike oppgjør; mindre sikker på venste. Dembele på benk rett og slett fordi jeg ikke forventer at kroppen hans klarer 2 kamper på 3 dager; håper han motbeviser det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

CL: Juventus - Tottenham 13/2 kl. 20:45 3 måneder 1 uke ago #65526

• Kay Edvin Sættem Nessæther
  • Kay Edvin Sættem Nessæther's profilbilde
Rykter sier at Toby ikke er med troppen til Torino.. Hva skjer??
Tottenham-fan siden 1988!
Siste endring: 3 måneder 1 uke ago av Kay Edvin Sættem Nessæther.

CL: Juventus - Tottenham 13/2 kl. 20:45 3 måneder 1 uke ago #65527

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Kay Edvin Sættem Nessæther skrev:
Rykter sier at Toby ikke er med troppen til Torino.. Hva skjer??

Han er sikkert på vei bort. Må nesten selges til sommeren skal vi få noen kroner for ham.
Audere-est-Facere

CL: Juventus - Tottenham 13/2 kl. 20:45 3 måneder 1 uke ago #65528

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Kanskje han kjente Cup-kampen for mye i kroppen og de ønsker å vente litt til?

CL: Juventus - Tottenham 13/2 kl. 20:45 3 måneder 1 uke ago #65529

• HH
  • HH's profilbilde
Pochettino ble litt gretten når han ble spurt om Alderweireld etter kampen mot Arsenal.

Blir kun spekulasjoner fra min side, men jeg tror noe har skjedd. Jeg ser ikke bort fra at Pochettino føler seg sviktet - at Alderweireld har ombestemt seg (tidligere har Pochettino bare smilt og sagt at han er under kontrakt).

Så kan man jo håpe at det kun er fordi Alderweireld ikke er 100% klar, men da kunne Pochettino bare ha sagt det.

Vet ikke om det ble bekreftet, men ryktene sier at han har en 25m klausul som slår inn til sommeren. I så fall forsvinner han for 25m.

CL: Juventus - Tottenham 13/2 kl. 20:45 3 måneder 1 uke ago #65531

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
www.theguardian.com/football/2018/feb/11...-pochettino-juventus

Håper det ikke er verre enn at Toby ikke er 100% ennå, og ikke tegn på noe misnøye eller stor uenighet om fornyelse av kontrakt.

Om vi skal ha sjanse på et run i årets CL må det først og fremst tettes igjen bak. Vi kommer til å bli knallhart straffet for små feil som vi kanskje slipper unna med i PL. Her har jeg hele tiden tenkt at nøkkelen er å få Toby klar til disse kampene. Sanchez har levert ok men frykter at han kan falle igjennom mot f eks Juventus. Forskjellen er såpass stor at Toby bør gå rett inn hvis han er fysisk fit. Det skjer altså ikke nå. Fremover stoler jeg på at vi har fire mann som kan levere noe sensasjonelt når som helst.

Heldigvis har Vertonghen tatt stort ansvar der bak og i min verden vært enorm! Så det er håp. Ellers antar jeg Tripp starter på RB; Aurier er ikke moden nok i hodet for morgendagens oppgave. Tror jeg.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,19?
Siste endring: 3 måneder 1 uke ago av Osvaldo.

CL: Juventus - Tottenham 13/2 kl. 20:45 3 måneder 1 uke ago #65532

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
HH skrev:
Blir kun spekulasjoner fra min side,

Jepp, det blir det. Toby var raskt ute og gratulerte etter seieren mot Woolwich. Kan være så enkelt som at han har fikk litt følelse med skaden etter 90 min mot Newport.
- One team in London -

CL: Juventus - Tottenham 13/2 kl. 20:45 3 måneder 1 uke ago #65533

• HH
  • HH's profilbilde
Brakar skrev:
HH skrev:
Blir kun spekulasjoner fra min side,

Jepp, det blir det. Toby var raskt ute og gratulerte etter seieren mot Woolwich. Kan være så enkelt som at han har fikk litt følelse med skaden etter 90 min mot Newport.

Jeg håper dette er riktig, men da hadde det vært veldig enkelt for Pochettino å bare si det.

Antar det kommer ny info i løpet av pressekonferansen. Ikke at man da vet noe med sikkerhet så fremt Pochettino ikke sier at det er pga kontraktssituasjonen.

CL: Juventus - Tottenham 13/2 kl. 20:45 3 måneder 1 uke ago #65534

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
HH skrev:
Pochettino ble litt gretten når han ble spurt om Alderweireld etter kampen mot Arsenal.

Blir kun spekulasjoner fra min side, men jeg tror noe har skjedd. Jeg ser ikke bort fra at Pochettino føler seg sviktet - at Alderweireld har ombestemt seg (tidligere har Pochettino bare smilt og sagt at han er under kontrakt).

Så kan man jo håpe at det kun er fordi Alderweireld ikke er 100% klar, men da kunne Pochettino bare ha sagt det.

Vet ikke om det ble bekreftet, men ryktene sier at han har en 25m klausul som slår inn til sommeren. I så fall forsvinner han for 25m.
Den klausulen kicker vel inn først sommeren 2019. Men det setter oss helt klart i en dårlig forhandlingsposisjon allerede til sommeren.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

CL: Juventus - Tottenham 13/2 kl. 20:45 3 måneder 1 uke ago #65535

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tom Allnutt@tomallnuttPA
Alderweireld not travelling to Turin. Spurs say purely fitness reasons.
- One team in London -