Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: FA: Rochdale - Tottenham søn 18/2 kl. 17:00

FA: Rochdale - Tottenham søn 18/2 kl. 17:00 7 måneder 3 dager ago #65748

• RH
  • RH's profilbilde
For Trippier og Aurier har jo vært feilfrie denne sesongen...

Stiller vi med samme mannskap fra start på Wembley, kan vi fint komme til å ryke ut. Holdningen her inne synes å være at vi trenger flere "treningsmatcher" for reservene våre, og så lenge det også synes å være holdningen blant spillerne selv, får vi fort problemer.

Jeg tror virkelig ikke vi skal undervurdere betydningen av et FA-cupgull. Det vil gi klubben et enormt løft før vi skal inn på den nye stadion.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

FA: Rochdale - Tottenham søn 18/2 kl. 17:00 7 måneder 3 dager ago #65749

• oj
  • oj's profilbilde
Nå er det ikke flere treningsmatcher som trengs, men nå har Spurs faktisk en såpass bred og god stall at det er ikke det minste problem å spille kamper 2-3 ganer pr uke. Det er noe med å holde momentum og ha troppen i match-modus. Det er lett å se at "reservetreoppen" som startet mot Rochdale ikke var i riktig matchmodus

FA: Rochdale - Tottenham søn 18/2 kl. 17:00 7 måneder 3 dager ago #65751

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
City med sterkt lag også, ofret vesentlig mer enn vi gjorde, og de tapte. Sånn er FA cupen, de laga som vet de er gode nok til PL og CL, satser der.
Uansett hvem trener, uansett hvem spiller, blir det vanskelig gi 110% i slike kamper. Selvsagt er det fortsatt størst sjans at det beste laget vinner, men sjansene totalt sett blir så si visket ut. Man ser sjeldent et league 2 lag tape 10-0 for City eller hvilket som helst annet lag, selv om forskjellen er så stor. Men at PL lagene går på en smell nesten hver runde skjer så si alltid. City har vel hatt omkamp mot bristol c før denne runden, det sier jo også litt.

Bør i det minste være nok til at man ikke er flau over søndagens kamp lenger
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

FA: Rochdale - Tottenham søn 18/2 kl. 17:00 6 måneder 4 uker ago #65758

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Gidder noen lage kamptråd for i dag? Jeg er på ferie og har kun mobil med.

FA: Rochdale - Tottenham søn 18/2 kl. 17:00 6 måneder 3 uker ago #65837

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Vi kan vel gjenbruke denne til omkampen i morgen?
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

FA: Rochdale - Tottenham søn 18/2 kl. 17:00 6 måneder 3 uker ago #65840

• Christian
  • Christian's profilbilde
Det blir spennende å se hva slags lag vi stiller med i dag, jeg regner med at de blir mye utskiftninger. Ny kamp allerede på lørdag.

Vorm
Walker-Peters Foyth Dier Rose
Winks Wanyama
Sissoko Moura Son
Llorente

Noe sånt kanskje?
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

FA: Rochdale - Tottenham søn 18/2 kl. 17:00 6 måneder 3 uker ago #65841

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Tror det laget er spot on!
Tror ikke vi ser Llorente så mye mer enn i denne kampen, og evt. mot Swansea?
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

FA: Rochdale - Tottenham søn 18/2 kl. 17:00 6 måneder 3 uker ago #65842

• HH
  • HH's profilbilde
Skal vi hvile Aurier?

La Aurier spille stopper. Slipper å ta innkast i den rollen.

Forventer faktisk at Trippier spiller. Greit med en kamp før Juventus. Så får vi heller holde ut med Aurier i ligaen til helga.

FA: Rochdale - Tottenham søn 18/2 kl. 17:00 6 måneder 3 uker ago #65843

• Knut
  • Knut's profilbilde
Om det blir laget så krysser jeg fingrene for en sterk benk ihvertfall :)

Selv om vi spiller "hjemme" så er det langt i fra sikkert at dette blir noen walkover. Eneste mulighet for gutta fra Rochdale å spille på Wembley i karrieren? Jeg hadde ihvertfall gitt gass ;)
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 6 måneder 3 uker ago av Knut.

FA: Rochdale - Tottenham søn 18/2 kl. 17:00 6 måneder 3 uker ago #65844

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Knut skrev:
Om det blir laget så krysser jeg fingrene for en sterk benk ihvertfall :)

Selv om vi spiller "hjemme" så er det langt i fra sikkert at dette blir noen walkover. Eneste mulighet for gutta fra Rochdale å spille på Wembley i karrieren? Jeg hadde ihvertfall gitt gass ;)

Enig! Håper vi stiller relativt sterkt og heller sparer spillere tidlig i andre omgang. Typisk at vi sliter/ligger under til langt uti andre omgang og må hive innpå Kane, Dele osv hvis ikke. Llorente har startet alle cupkampene (Barnsley, West Ham, AFC Wimbledon, Newport X2 og Rochdale) og står med null mål og har ikke bidratt i det hele. Bortsett fra hjemmekampen mot Newport har Poch måtte bruke et bytte på å få han av.

Jeg håper på noe sånt:
Vorm
Trippier (kamptrening før han skal spille mot Juve pluss rotasjon, så får vi håpe Aurier tar seg litt sammen på lørdag)
Dier
Foyth
Rose
Winks
Sissoko (Wanyama "akkurat" tilbake og spiller nok både mot Hudd og Juve. Spesielt hvis Jan ikke er tilbake)
Lucas
Lamela ("alltid" god mot svakere motstand)
Dele
Son

Det hadde vært skikkelig gøy med et par unge på benken (Oakley-Boothe, Sterling feks). Så kan disse forhåpentligvis avlaste spillere som Dele, Lamela, Lucas når vi har puttet et par/tre mål. Mye bedre enn å ta av Llorente for Kane når vi ligger under/har 0-0 etter 65 min. Det er selvfølgelig ingen garantier her men føler kampforløpet i litt for mange av cupkampene mot enklere motstandere har vist samme tendens.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut, proffos