Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(4) - Watford(12) 30/4 kl. 21:00

PL: Tottenham(4) - Watford(12) 30/4 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #67049

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Tottenham - Watford

Stadion: Wembley
Når: 30/4 @ 21:00
Dommer: M. Oliver
TV: TV2

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Trippier-Sanchez-Jan-Davies
Dier-Dembele
Son-Alli-Eriksen
Kane

Subs: Vorm, Aurier, Wanyama, Sissoko, Lamela, Lucas, Llorente
Injured: Winks, Rose, KWP
Suspended:

Motspiller å se opp for: Docoure kanskje?
Forventet resultat: 1-0 (Alli)

Tipper det blir en kjedelig kamp hvor vi skårer seint. Laget virker litt flatt for tiden, men Watford er på nedadgående kurve, og har ingenting å spille for; så bør gå veien. Med seier er vi 5 poeng forran med 3 kamper igjen, noe som strengt tatt bør gå veien, spesielt siden Chelsea og Liverpool møtes uka etter.
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av cjmozart. Grunn: dommer
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Presley, Knut, Øystein Svensen, Brakar

PL: Tottenham(4) - Watford(12) 30/4 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #67050

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Tror vi greier å unngå en ny kollaps, og håper gutta er sugne på å heve seg!

Kan minne om treffet i Oslo i forbindelse med kampen :
Mandag skal vi riste av oss FA-cupen og ta steg mot å sikre topp 4! Se kampen sammen med oss på Scotsman i Oslo og bli med på bokbad med selveste Erik Thorstvedt før avspark :) Meld deg på i dag, så sees vi. Selvsagt gratis: www.facebook.com/events/1935620106480067/ #coysnor #2pl
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Tottenham(4) - Watford(12) 30/4 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #67051

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Håper virkelig gjengen viser at de vil i denne kampen. Vil absolutt ikke se en ny sesongavslutning ala når Leicester vant.
Vi har en (2) 3-4 plass å spille om!

Michael Oliver dømmer kampen

PL: Tottenham(4) - Watford(12) 30/4 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #67054

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Egentlig helt umulig å spå utfall av denne kampen før vi vet resultatet fra Swansea - Chelsea i morgen.
Om Swansea tar poeng der er jeg rimelig sikker på at vi vinner denne greit og dermed mer eller mindre sikrer CL plass neste år. Om Chelsea vinner tror jeg presset blir for stort og vi taper eller spiller uavgjort her.

PL: Tottenham(4) - Watford(12) 30/4 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #67055

• Presley
  • Presley's profilbilde
Denne kampen skal vi vinne, Watford har knapt noe å spille for.Forventer et Tottenham som går ut i hundre og tar kontroll over kampen med gang.Vi må ikke la Chelsea komme nærmere, vi skal ikke gi dem noe håp.
Vil heller ikke høre at spillerene ikke har kommet over semifinale tapet, greier de ikke det kan de heller finne en annen jobb.Normalt å være skuffet etter et slikt tap, men nå er det en uke siden den kampen.
Håper at Alderweireld får spille denne kampen, altfor god til sitte benken/tribunen.Vi må bruke de beste, her handler det om CL plass.

Lloris
Sanchez-Alderweireld-Vertonghen
Aurier-Dier-Rose
Lucas-Eriksen-Son
Kane

Benk:Vorm-Davies-Trippier-Wanyama-Lamela-Alli-Dembele-
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham(4) - Watford(12) 30/4 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #67056

• HH
  • HH's profilbilde
Watford har hele to poeng siste 5. Tar jeg ikke helt feil så har de ikke vunnet i ligaen på bortebane siden november.

Jeg håper også vi går for 3 bak. Egentlig ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det. Vi sliter offensivt. Son er ikke spesielt god individuelt. Da er det litt "no brainer" for meg å gå for 3-4-3.

Lloris
Sanchez - Alderweireld - Vertonghen
Aurier - Dembele - Dier - Rose
Eriksen - Alli
Kane

Tviler dog på at Pochettino går for den. Han er sær og sta (på godt og vondt). Vi har en haug med AMs/vinger og en slik formasjon gjør at Son, Lamela og Lucas alle havner på benken/tribunen. At Pochettino skal gjøre noe slikt for å spille Alderweireld virker usannsynlig. Håper jeg er for fordomsfull og tar feil.

PL: Tottenham(4) - Watford(12) 30/4 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #67058

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Her er det bare å kjøre på!. Pool avgå poeng mot Stoke, ergo tar vi minst 3 plass hvis vi vinner siste 4 kampene.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

PL: Tottenham(4) - Watford(12) 30/4 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #67059

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
God hjelp fra Liverpool i dag, nå er det lettere å gå på banen for å ta igjen Liverpool isteden for å skulle holde unna for Chelsea. Dvs. være i angrepsposisjon i forhold til pool istedenfor forsvarsposisjon i forhold til Chelsea.
Jeg er like sta som Poch og ønsker alle målscorere på banen mot antatt dårligere motstand, dvs, Kane, Son, Eriksen og Alli skal spille denne.....
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av SuperBale.

PL: Tottenham(4) - Watford(12) 30/4 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #67060

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
HH skrev:
Watford har hele to poeng siste 5. Tar jeg ikke helt feil så har de ikke vunnet i ligaen på bortebane siden november.

Jeg håper også vi går for 3 bak. Egentlig ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det. Vi sliter offensivt. Son er ikke spesielt god individuelt. Da er det litt "no brainer" for meg å gå for 3-4-3.

Lloris
Sanchez - Alderweireld - Vertonghen
Aurier - Dembele - Dier - Rose
Eriksen - Alli
Kane

Tviler dog på at Pochettino går for den. Han er sær og sta (på godt og vondt). Vi har en haug med AMs/vinger og en slik formasjon gjør at Son, Lamela og Lucas alle havner på benken/tribunen. At Pochettino skal gjøre noe slikt for å spille Alderweireld virker usannsynlig. Håper jeg er for fordomsfull og tar feil.
Kan godt gå for 3-4-3 men jeg er skeptisk til den midtbanefireren. Er vel ingen av dem som er i storform for tiden og det kan fort bli vel defensivt totalt sett med kun 3 offensive/kreative der fremme.

Tror jeg ville flyttet ned Eriksen (ut med Dier) for å få plass til Son, Lucas eller Lamela. Kunne jo også vurdert å kjøre en av disse på vingbacken for Aurier. Ikke lett å velge ut spillere nå som mange er ute av form. Kane fortjener vel på en måte å bli benket men det skjer nok ikke.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,19?

PL: Tottenham(4) - Watford(12) 30/4 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #67062

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Denne kampen betyr mye for meg. vil se gnist,vilje og motivasjon, og en spillergruppe som ikke er blitt helt forstyrra etter alt tullet siste ukene.
viktig å få en god avslutning å se frem til en fantastisk opplevelse på ny stadion neste år :) med Poch ved roret og en kane som blør for drakta og ikke seg selv

Skal gi Alli all kreditt for måten han har taklet ting på, han tar dette som en utfordring,bretter opp erme og vil motbevise alle. Det er holdninga jeg ville se fra Poch og Kane etter tapet sist helg. Ikke syting og klaging.
Håper skuffelsen har lagt seg, og at spillerne går ut og tar alle positive overskrifter som finnes tirsdag morgen
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av Tottenthom.