Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: WBA (20) - Tottenham (4) 05.05.18 kl. 16:00

PL: WBA (20) - Tottenham (4) 05.05.18 kl. 16:00 1 år 3 måneder ago #67220

• Stout
  • Stout's profilbilde
tenor skrev:
cjmozart skrev:
Joda, men hvis supporten består utelukkende av suttring, ville kanskje jeg finni på annet
For lenge siden, for å være ærlig!
Tydeligvis "ikke".
Glasset er åpenbart kontinuerlig halvtomt for enkelte. Alltid. Uansett. Whatever. Samma faen.
- Det er bedre med en elg i skogen enn ti på taket
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: WBA (20) - Tottenham (4) 05.05.18 kl. 16:00 1 år 3 måneder ago #67221

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Vi tapte. Det som var har vært, det som er det er. Vi kan både tape og vinne de neste kampene også. Samme hva som skjer så er det jaggu ingenting vi kan gjøre med det annet enn å støtte laget i tykt og tynt. Man kan fint kritisere laget for det meste om man vil, men om man bruker fiendens karakteristikker av oss, ja da kan man finne seg et nytt lag. Laget mitt er faen ikke noe jævla 'nesten lag'. Laget mitt er LAGET med store bokstaver, uthevet og understreket tekst. Dersom du ikke til syvende og sist kan føle det innerst i hjerterota selv på de verste dager, ja da er ikke mitt lag ditt lag. Der er døra, ta med deg drittsnakket ditt når du går.

(ikke et direkte tilsvar til deg over men til de som burde føle seg truffet)
Siste endring: 1 år 3 måneder ago av Slettet bruker.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, wantanick

PL: WBA (20) - Tottenham (4) 05.05.18 kl. 16:00 1 år 3 måneder ago #67222

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Forferdelig surt tap i dag. Og det er skuffende å se at vi taper både fordi det mangler på innsats/guts/vilje, mange nøkkelspillere svikter/ er helt ute av form og også fordi vi taper pga. taktikken til en kvalitetsmessig underlegen motstander. De fikk kampen i sitt spor med å ligge lavt og kompakt og samtidig gjøre alt for å trekke ned tempoet. Her har mr Poch litt å lære når det gjelder en god plan A og en plan B når vi ikke når frem med plan A.

Vi ser nå hvor avhengige vi er av Lloris, Kane og en god duo sentralt. Når alt dette svikter er vi et annet lag. Dier og Dembele var enorme i fjor. I dag spiller Wanyama en grusomt dårlig kamp. Han blir fraløpt gang på gang og tar altfor lite ansvar for å gjøre seg spillbar på midten når vi spiller oss ut bakfra. Veldig svak forrige kamp også. Når Eriksen må ned å ta dette ansvaret mister vi kreativiteten hans der fremme. Sentralt må vi ha en storopprydding til sommeren.

Klart, det er små marginer og hadde Kane satt sin sjanse kunne vi endt med å vinne 3-0. Han gjør egentlig alt rett og får en god avslutning men Foster er god og heldig og står på riktig sted med hodet sitt.

Det er mye annet som også ikke virker. Eriksens frisparkfot har reddet oss mange ganger men ikke nå. Upresise upressede innlegg fra begge sider. Off.

I stedet for å cruise inn til topp 4 har vi nå kniven på strupen de to siste kampene. Antar at Chelsea vinner sine kamper og da er matematikken rimelig enkel. Jeg håper selvsagt at Liverpool vinner i morgen (skjer ikke) for å øke våre sjanser på CL-spill på ny stadion neste sesong. Å komme foran pool betyr lite praktisk sett. De driter nok en lang marsj i om vi kommer foran dem så lenge de ikke blir nummer 5. De skal spille CL-finale. Også kjedelig at vi er det eneste topp 5 laget som ikke kan vinne pokal iår. Heller.

Forventer at alle hever seg til onsdag; spillere, trenere og ikke minst fans!
COME ON YOU SPURS!!
51,61,20?
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle

PL: WBA (20) - Tottenham (4) 05.05.18 kl. 16:00 1 år 3 måneder ago #67226

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Hvordan er nå disse CL kvotene igjen... England har 4 plasser + dersom et lag utenfor topp 4 vinner CL?
Eller kan vi risikere å sitte igjen med nada dersom Liverpool konmer på 5 i serien og vinner CL?
Some day...

PL: WBA (20) - Tottenham (4) 05.05.18 kl. 16:00 1 år 3 måneder ago #67227

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Nei. De reglene er endret. Kan ha 5 lag, men ikke 6. Så kunne skjedd om Arsenal hadde vunnet el.

Blir utrolig spennende nå etterpå. Er en sann smerte å følge dette laget. Hvem hadde for noen uker siden trodd at vi nå skulle være avhengig av andre lag for å nå cl. Liverpool tenker nok at det er risiko for at de også kan bli tatt igjen, så de gir nok alt.
Siste endring: 1 år 3 måneder ago av JohnWhite.

PL: WBA (20) - Tottenham (4) 05.05.18 kl. 16:00 1 år 3 måneder ago #67230

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Tørt med chelsea ledelse, dette begynner bli farlig skummelt. 2 poeng på 2 kamper er fort spist opp på onsdag om vi spiller slik. Husker for 2 år siden, hjemme mot newcastle. endte med stortap, skjer dette igjen så tror jeg faktisk ikke poch skriver ny kontrakt.
noe har skjedd, noen har sagt de vil vekk, og dette ser man tydelig på hele laget. dette scenario kom brått på, og da er det fort gjort å drite på draget
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

PL: WBA (20) - Tottenham (4) 05.05.18 kl. 16:00 1 år 3 måneder ago #67233

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Skjer det igjen får ikke poch noen ny kontrakt å ta stilling til.

Vi er nå med all sannsynlighet ute av cl neste sesong.
Ser bare ikke at poch skal klare å lede laget til poeng slik det er blitt nå...?
Siste endring: 1 år 3 måneder ago av JohnWhite.

PL: WBA (20) - Tottenham (4) 05.05.18 kl. 16:00 1 år 3 måneder ago #67235

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Relax, vi vinner de to siste kampene. Jeg tror faktisk Liverpool får nervene nå.
Some day...

PL: WBA (20) - Tottenham (4) 05.05.18 kl. 16:00 1 år 3 måneder ago #67236

• HH
  • HH's profilbilde
Ja. All sannsynlighet. At vi skal klare 4 poeng på to hjemmekamper mot to lag som ikke har noe å spille for er ren utopi. Skal vi gi oss selv 3% sjanse for å klare det?

La oss håpe våre spillere er litt hardere i hodet enn fansen.

Selvsagt kjipt at vi litt unødvendig har havnet i denne posisjonen, men la oss avvente det kollektive selvmordet til vi har spilt disse kampene. Personlig trodde jeg ikke vi skulle klare topp 4 før sesongen - så slik sett er jeg ganske fornøyd med å være to seiere fra tredjeplassen.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Loyd, Arvid

PL: WBA (20) - Tottenham (4) 05.05.18 kl. 16:00 1 år 3 måneder ago #67241

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
All sansynlighet var litt å ta i. Vi er 98% sikkert i neste års CL, om vi klarer spille en OK hjemme kamp på onsdag, noe jeg tror vi klarer.
Ser på tabellen, at liverpool kan få nerver, om vi slår newcastle og chelsea vinner sin hengekamp så er liverpool i en situasjon hvor de MÅ vinne sin siste kamp før en evt CL finale, det kan bli litt hodebry og nerver. la oss vise at vi har lært, vi viste det i fjor med 2 brakseiere, så vi lærte a litt fra året før, nå får vi se om man trenger enn ny lærdom eller at vår erfaring kommer til nytte
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us