Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(4) - Newcastle(10) 9/5 kl. 21:00

PL: Tottenham(4) - Newcastle(10) 9/5 kl. 21:00 4 måneder 2 uker ago #67252

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Tottenham - Newcastle

Stadion: Wembley
Når: 9/5 @ 21:00
Dommer: Neil Swarbrick
TV:

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Trippier, Sanchez, Jan, Davies
Dier-Dembele
Lamela-Alli-Eriksen
Kane

Subs: Vorm, Aurier, Toby, Wanyama, Son, Lucas, Llorente
Injured: Winks, (Dier og Dembele har light knocks)
Suspended:

Motspiller å se opp for: M Ritchie?
Forventet resultat: 5-0 (Kane x5)
Emnet er låst.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle

PL: Tottenham(4) - Newcastle(10) 9/5 kl. 21:00 4 måneder 2 uker ago #67254

• Christian
  • Christian's profilbilde
Aurier, Dembele og Dier er i følge Poch uaktuelle mot Newcastle, men kan bli klare mot Leicester siste kamp. Winks er ferdigspilt for denne sesongen. Da blir det vel fort Wanyama og Sissoko på midtbanen i morra ☺️
Emnet er låst.

PL: Tottenham(4) - Newcastle(10) 9/5 kl. 21:00 4 måneder 2 uker ago #67256

• HH
  • HH's profilbilde
Hvorfor kan ikke midtbanen være lik sist? Lucas inn for Lamela så burde det være OK.
Emnet er låst.

PL: Tottenham(4) - Newcastle(10) 9/5 kl. 21:00 4 måneder 2 uker ago #67257

• Presley
  • Presley's profilbilde
Har stor tro på laget vårt, dette tar vi.Tror de er gira på å vise at dette greier vi.Vi skal ikke la Chelsea tar vår CL plass, er det en klubb våre spillere ikke vil gi den plassen til så er det Chelsea.Den klubben har gjort oss mye vondt gjennom årene.

Lloris
Trippier-Toby-Vertonghen-Rose
Wanyama
Lamela-Alli-Eriksen-Son
Kane

Lloris
Sanhez-Toby-Vertonghen
Wanyama
Trippier-Alli-Eriksen-Son-Rose
Kane
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Emnet er låst.

PL: Tottenham(4) - Newcastle(10) 9/5 kl. 21:00 4 måneder 2 uker ago #67259

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Bare vi slipper tre midtstoppere på hjemmebane når vi må ha seier og Lamela fra start så er det greit.

Egentlig krise dersom Dier og Dembele begge er ute når alternativene er så dårlige som f.eks Wanyama atm.

Oppgaven er enkel. Tre poeng så er det nok med U i siste. U nå så må vi vinne siste. Tap så er løpet kjørt og sesongen en fiasko.
Audere-est-Facere
Emnet er låst.

PL: Tottenham(4) - Newcastle(10) 9/5 kl. 21:00 4 måneder 2 uker ago #67260

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg forstår ikke helt hvorfor du har hengt deg opp i tre stoppere.

I fjor høst/vinter byttet vi etter tapet mot Utd. Dvs. vi spilte med 4 bak 2-1 mot Burnley og 4-1 mot Southampton.

3-0 Hull
1-4 Watford
2-0 Chelsea
4-0 WBA

Nå skal jeg ikke si at dette var fordi vi spilte 3-4-3. I den perioden skåret vi 3 mål i snitt med 4 bak også (Burnley og Southampton), men hva er problemet med 3 stoppere? Vil aldri få et statistisk signifikant tallgrunnlag her, men jeg kan virkelig ikke se at vi ikke er målfarlige nok når vi spiller med 3 bak. Er ikke slik at vi står igjen med kun 2 når vi spiller med 4 bak - ei heller er det ingenting som hindrer Vertonghen eller Alderweireld i å være med opp når vi står med 3.
Siste endring: 4 måneder 2 uker ago av HH.
Emnet er låst.

PL: Tottenham(4) - Newcastle(10) 9/5 kl. 21:00 4 måneder 2 uker ago #67261

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
3-4-3 er vel og bra det. Det forutsetter to veldig gode backer og to veldig gode sentrale midtbanespillere. Både backspillet og den sentrale midtbanen var en katastrofe nå sist.

Dersom ryktene stemmer og Dier og Dembele fortsatt er ute så frykter jeg Poch ikke stoler på at de sentrale midtbanespillerne som er igjen klarer jobben tosammen, og at han derfor ender opp med tre sentralt. Da blir det fort 5-3-2/3-5-2 for å pakke inn Wanyama som er helt ute av det. Og i tillegg med den formen backene våre er i lukter det trøbbel...
Audere-est-Facere
Emnet er låst.

PL: Tottenham(4) - Newcastle(10) 9/5 kl. 21:00 4 måneder 2 uker ago #67264

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Med Sessegnon inn i sommer må vi vel uansett gå tilbake til en 3-4-3ish-formasjon? Sessegnon er vel tiltankt rolle som vingback?
Emnet er låst.

PL: Tottenham(4) - Newcastle(10) 9/5 kl. 21:00 4 måneder 2 uker ago #67265

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
cjmozart skrev:
Med Sessegnon inn i sommer må vi vel uansett gå tilbake til en 3-4-3ish-formasjon? Sessegnon er vel tiltankt rolle som vingback?
Sett litt Fulham i år. Sessegnon spiller stort sett bare ving i 4-2-3-1/4-3-3 og må satses på der. Å buke han som back/vingback ville være å kaste bort kvalitetene hans, som bortimot utelukkende er offensive. Litt som med Bale har han nok blitt brukt mye som back/vingback opp igjennom pga god fysikk og fart. I Championship kommer du unna med det defensivt, men ikke i PL. Utifra hva jeg har sett er han ikke i nærheten av god/smart nok defensivt til å bekle en sånn rolle i PL. Virker, som nevnte Bale gjorde i sin tid, å ha funnet seg til rette som angrepsspiller.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 4 måneder 2 uker ago av Dougie.
Emnet er låst.

PL: Tottenham(4) - Newcastle(10) 9/5 kl. 21:00 4 måneder 2 uker ago #67266

• HH
  • HH's profilbilde
Vet ikke om jeg deler den. Rose, Walker etc. var alle for dårlige defensivt de også i den alderen.

Pochettino flytter folk rundt. Så tipper han blir å se i begge rollene hvis han kommer hit. Må også ryddes temmelig heftig med plass hvis han skal spille fremover i banen. Ikke at det hadde vært meg i mot om Sissoko og Lamela selges (Lucas også for den del, men det skjer selvsagt ikke).
Emnet er låst.