Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Newcastle(1) - Tottenham(1) 11/8 kl. 13:30

PL: Newcastle(1) - Tottenham(1) 11/8 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #68307

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Newcastle - Tottenham

Stadion: St. James
Når: 11/8 kl. 13:30
Dommer:
TV: TV2

Forventet lagoppstilling:
Vorm
Aurier-Sanchez-CCV-Davies
Dier
Lucas-Lamela-Eriksen-N'K
Son

Subs: Gazz,KWP, Eyoma,Skipp,Giorgiou,Amos, Llorente
Injured: Sissoko, Wanyama, Foyth, Onomah, Winks
Suspended:
Rested: Trip, Rose, Alli, Kane, Jan, Dembele, Hugo?, Toby

Dette må være den vanskeligste kampen noensinne å skulle forvente en start-oppstilling. Hvem er friske nok, hvem blir VM-vilt? Det er vel bekrefta at Trippier ikke starter og sterkt insinuert at Kane og Alli blir vilt. Tipper at Hugo får en ekstra uke og at Jan sansynligvis ikke spiller med mindre han må. Dier spiller nok, rett og slett fordi vi ikke har så mye valg, og siden han ikke spilte så mye i VM. Dembele aner jeg ikke.

I tillegg har vi spørsmålet om hvem som evt kommer inn. Det nærmer seg seriestart med stormskritt, så jeg ser ikke at noen av de spillerne vi er linket til vil starte uansett (kanskje med unntak av Zaha for Llorente, hvis vi kjøper han).

Motspiller å se opp for: Muto?
Forventet resultat: 0-0
Siste endring: 5 måneder 2 uker ago av cjmozart. Grunn: Son
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Knut, Øystein Svensen, Brakar

PL: Newcastle(1) - Tottenham(1) 11/8 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #68308

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Herlig å se kamptråd igjen
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

PL: Newcastle(1) - Tottenham(1) 11/8 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #68310

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Kan aldri i verden se for meg CCV fra start. Tipper KWP på venstreback og Davies som stopper. Det har vel blitt prøvd i pre season hvis jeg ikke tar helt feil. Ellers har jeg mine tvil om GNK starter, men han har jo forsåvidt levert i pre season. Blir uansett ikke overrasket om Skipp eller Amos får sjansen og Lamela/Lucas spiller på hver sin kant. Sissoko spiller selvsagt hvis han er klar, men var vel en hamstring(?), så heller tvilsomt.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Newcastle(1) - Tottenham(1) 11/8 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #68311

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
CCV spilte stopper mot Barca, men sto over mot Milan. Så får vi se hvordan vi stiller i morgen.
Kevin N'K har ikke spilt bra, men har skåret 2 mål og har forhåpentligvis fått litt selvtillit; Hvis han noengang skal spille fra start for oss, trur jeg det blir på Toons.
Vi har forsøkt mye i pre-season, og selv om den unge trioen med Amos, Skipp og Georgiou tidvis har spilt bra, tviler jeg sterkt på at noen av de starter kampen.

Men som sagt trur jeg vi alle kan sette opp et forslag uten at noen nødvendigvis treffer; denne kampen trur jeg er umulig å forutse start-tropp.

PL: Newcastle(1) - Tottenham(1) 11/8 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #68312

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Forøvrig helt glemt at Son også rekker kampen. Drar ikke til Asian games før etterpå. Da spøker det iallefall for GKN.
Mitt lag blir da:
Vorm
Aurier Sanchez Davies KWP
Dier (Wanyama hvis klar)
Lucas Eriksen Lamela Son
Llorente

Evt Sissoko (hvis klar) inn, Lamela på kant og Son på topp. Blir heller ikke sjokkert hvis én av Vert eller Kane skulle finne på å starte. Uansett er jo dette et bra lag, som er mer enn kapabelt til å slå Newcastle.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 5 måneder 2 uker ago av Dougie.

PL: Newcastle(1) - Tottenham(1) 11/8 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #68313

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Dougie skrev:
Forøvrig helt glemt at Son også rekker kampen. Drar ikke til Asian games før etterpå. Da spøker det iallefall for GKN.

Eller Llorente

PL: Newcastle(1) - Tottenham(1) 11/8 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #68314

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Kanskje vi ser tilnærmet 11'er i morgen mot Girona??
COYS
Siste endring: 5 måneder 2 uker ago av CWaddle.

PL: Newcastle(1) - Tottenham(1) 11/8 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #68316

• Tottenthom
Åssen er det å bruke skipp?er han tilgjengelig om vi skulle trenge han? isåfall syntes jeg han var ekstremt bra. Sjeldent syn av en så ung spiller. Vil heller gi han sjansen enn å spille en skada wanyama og heller bruke dier bak.
Oliver Skipp, merk dette navnet allerede, vår nye homegrown spiller som jeg føler vil få sjansen av Poch etter 2 meget meget solide kamper
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

PL: Newcastle(1) - Tottenham(1) 11/8 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #68317

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenthom skrev:
Åssen er det å bruke skipp?er han tilgjengelig om vi skulle trenge han? isåfall syntes jeg han var ekstremt bra. Sjeldent syn av en så ung spiller. Vil heller gi han sjansen enn å spille en skada wanyama og heller bruke dier bak.
Oliver Skipp, merk dette navnet allerede, vår nye homegrown spiller som jeg føler vil få sjansen av Poch etter 2 meget meget solide kamper

Skipp er tilgjengelig, men tror Amos er nærmere en startplass mot Toons akkurat nå. Et lite poeng er at vi åpner borte mot Newcastle for andre sesong på rad. I fjorårets åpningskamp fikk et av våre akademiprodukter, Kyle Walker-Peters, sin Premier League-debut og takket for tilliten med å bli kåret til Man of the Match". Hadde vært morsomt med en reprise!
- One team in London -
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

PL: Newcastle(1) - Tottenham(1) 11/8 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #68318

• Tottenthom
Amos er et arbeidsjern ser det ut som, og absolutt et potensialet. Syntes derimot Skipp var bedre defensivt, ala Dier/Wanyama, så om ingen av disse skulle starte så er det vel en sjanse. Uansett gøy å se 3 spillere (Amos,Skipp og Anthony.G) de var alle meget gode, og man ser en god grunn til å gi disse sjanser fremfor sissoko,llorente og aurier. De gir hvertfall alt, og tuller ikke bort ballen. Antonhy virket å ha raskt tempo,samt en god innleggsfot.
Jeg ble utelukkende overrasket, det må Poch ha blitt også