Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham Hotspur (5) - Liverpool (1)

PL: Tottenham Hotspur (5) - Liverpool (1) 2 måneder 4 uker ago #69312

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Tottenham - Liverpool

Stadion: Wembley
Når: Lørdag 15. september klokka 13:30 norsk tid
Dommer: Michael Oliver (Assistentdommere: Stuart Burt, Simon Bennett - Fjerdedommer: Kevin Friend)
TV: TV2 Sport Premium

Forventet lagoppstilling:

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Subs : Son, Gazzaniga, Aurier, Davies, Winks, Lamela (late fitness test), Llorente
Injured: Lloris,Sissoko, Alli, Janssen, Foyth
Suspended: Ingen

Motspiller å se opp for:Mané, Salah
Forventet resultat: 2-2 (Kane, Lucas - Mané, Salah)

Hvis dere ønsker å gjøre mer ut av det, er det naturligvis lov, men få i det minste med disse detaljene.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Siste endring: 2 måneder 4 uker ago av OsvaldoArdiles. Grunn: Glemte Llorente
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Knut, Brakar, Dougie

PL: Tottenham Hotspur (5) - Liverpool (1) 2 måneder 4 uker ago #69313

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Litt hardt å vrake Lamela med kun 6 på benken. Håper han er tent og kampklar etter skaden, vi kan trenge hans energi enten fra benken eller gjerne også fra start for den del.

Jeg er også litt skeptisk til balltempoet på midten med foreslåtte ellever og frykter det kan bli litt tregt og baktungt. Ser gjerne at Winks får starte sin første kamp for sesongen, men usikker på om jeg ville ofret en stopper eller Dier/Dembele.

Ellers er det i utgangspunktet ikke så mange alternativer å sjonglere med. Llorente kan kanskje bidra, mens Son har spilt omtrent like mange minutter som kilometer han har tilbakelagt i fly de siste 4 ukene.
- One team in London -
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham Hotspur (5) - Liverpool (1) 2 måneder 4 uker ago #69314

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Gode innspill. Ser at Lamela skal ha en "late fitness test", men enig at han bør være innvolvert om han er klar
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Tottenham Hotspur (5) - Liverpool (1) 2 måneder 4 uker ago #69316

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Tar gjerne det laget, men Winks inn for Dembele.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Tottenham Hotspur (5) - Liverpool (1) 2 måneder 4 uker ago #69317

• HH
  • HH's profilbilde
Dougie skrev:
Tar gjerne det laget, men Winks inn for Dembele.

Jepp.

PL: Tottenham Hotspur (5) - Liverpool (1) 2 måneder 4 uker ago #69320

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Liverpool er nok meget tente på revansj her, så er fryktelig bekymret, Vorm må rett og slett ha en god kamp, men han er desverre ingen sweeper, som Lloris på sitt beste kan være. Frykter bakromsløp i morgen, så her vil jeg ha Sanchez inn i midten mellom Toby og Vertonghen.
Håper Kane har dagen, et hattrick her i morgen hadde smakt godt.
Vi har til gode å spille en hel god kamp, og mot pool så nytter det ikke med en god omgang, da taper vi
Syntes det var feil å bruke Dembele mot Watford, det så man også på prestasjon, men samtidig vanskelig å ikke ha med Dembele i en toppkamp som denne. Winks som har spilt noen få minutter det siste året, er kanskje dumt å kaste innpå her, men skulle han være frisk å rask, så er det perfekt å kaste innpå for Dembele, eller motsatt, da Dembele overhodet ikke takler 90min lenger.
Lamela med et meget godt innhopp sist, og en bedre lagspiller enn Moura/son, tror det er smart her
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

PL: Tottenham Hotspur (5) - Liverpool (1) 2 måneder 4 uker ago #69321

• Hawk
  • Hawk's profilbilde
Håper på en 4 backs linje i denne kampen. Redd vi kan bli veldig baktunge om vi starter som over - Liverpool er gode på å spille lag lave... Så vil ta ut en midtstopper å få inn Lamela eller Son i en av de off rollene...

4231, m høyt og hardt pres!
VORM
DAVIES, JAN, TOBY, TRIPPIER
DIER, DEMBELE
LUCAS ERIKSEN LAMELA
KANE

COYS

PL: Tottenham Hotspur (5) - Liverpool (1) 2 måneder 4 uker ago #69322

• HH
  • HH's profilbilde
Hawk skrev:
Håper på en 4 backs linje i denne kampen. Redd vi kan bli veldig baktunge om vi starter som over - Liverpool er gode på å spille lag lave... Så vil ta ut en midtstopper å få inn Lamela eller Son i en av de off rollene...

4231, m høyt og hardt pres!
VORM
DAVIES, JAN, TOBY, TRIPPIER
DIER, DEMBELE
LUCAS ERIKSEN LAMELA
KANE

COYS

100% uenig. Liverpools største svakhet er at de sliter med å bryte igjennom mot lag som ligger lavt. De sårer deg når de bryter - ellers er de ikke spesielt gode.

Ikke at 3 bak trenger å bety at vi blir defensive av den grunn.

PL: Tottenham Hotspur (5) - Liverpool (1) 2 måneder 4 uker ago #69323

• tenor
  • tenor's profilbilde
Gleder meg, samtidig som jeg kjenner på kroppen at det også finnes en grunn til å grue meg. Får ta en tur i butikken og kjøpe "medisin". Er hundevakt for eldstemann, tre av typen hovawart…. så blir det for galt blir resten av ettermiddag benyttet til ball lek med dem. Lykke til, folkens! COYS

PL: Tottenham Hotspur (5) - Liverpool (1) 2 måneder 4 uker ago #69324

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Helt enig med HH
Se på lag som city som har gått ut offensivt, de har blitt banka. her må vi være smart, og kontringsterke. Vi var effektive, og kontringsterke sist på wembeley, det MÅ vi være her også.
Gå hodeløst ut, med spillere som kun har offensive fibre tørr jeg ikke engang å tenke på, da får vi fort en 4-0 i mot og en heidundranes dårlig lagfeeling inn mot cL gruppespillet.
Liverpool har PSG på tirsdag, her kan vi ha flaks, at vi vil vinne denne mer enn pool.
Noe gir meg en god feeling, merker det er litt Tottenham dag idag, på det gode!!!! men jeg vil se lagoppstillinga før jeg kommer med en endelig spådom
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 2 måneder 4 uker ago av Tottenthom.