Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Inter(1) - Tottenham(1) 18/9 kl. 18:55

CL: Inter(1) - Tottenham(1) 18/9 kl. 18:55 1 måned 3 dager ago #69416

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Inter - Tottenham

Stadion: Guiseppe Meazza / San Siro
Når: 18/9 @ 18:55
Dommer: Clement Turpin
TV: Viasat4

Forventet lagoppstilling:
Vorm
Aurier-Davinson-Jan-Davies
Wanyama-Dembele
Son-Lamela-Eriksen
Kane

Subs: Gazza, KWP, Rose, Dier, Winks, Moura, Llorente
Injured: Lloris, Alli, Sissoko (ja han er fremdeles Spursspiller)
Suspended:

Motspiller å se opp for: Perisic
Forventet resultat: 1-1 (Lamela)

>Har vi lov til å spille U21-spillere som ikke er i troppen? I så tilfelle vil vel KWP og evt andre bli med. EDIT. Fant det ut
Siste endring: 1 måned 3 dager ago av cjmozart. Grunn: Spillere født etter Jan 1997
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut, Brakar

CL: Inter(1) - Tottenham(1) 18/9 kl. 18:55 1 måned 3 dager ago #69417

• Knut
  • Knut's profilbilde
En kan vel ikke annet enn å krysse fingrene for en god prestasjon og seier i dag, om ikke annet for å få en stopp på den "negative spiralen" som det later til at klubben har kommet inn i over de siste ukene (ihvertfall om en følger diverse spurs-fora).

Ref. kampene mot Juve så håper jeg at vi har lært litt, og skjønner hvor kynisk disse italienerne kan spille - og svarer dem med samme mynt om vi kommer i posisjon til det,
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

CL: Inter(1) - Tottenham(1) 18/9 kl. 18:55 1 måned 3 dager ago #69418

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Tror dette kan bli en veldig åpen kamp, da begge lag er i en posisjon hvor de ønsker å slå tilbake. Håper Lpool-kampen ble en vekker for oss, og at vi er mange hakk opp på konstentrasjon og intensitet i kveld. Antallet enkle feil og dårlige utnytta overganger i den kampen var sjokkerende. Regner med at det blir litt rullering, men jeg håper vi prøver å kjøre inn en sentral midtbane med Wanyama/Winks fremover. Vil nok ta litt tid før begge er i form, men tror det er duoen vi er best tjent med på sikt. Dembele virker rett og slett (naturlig nok gitt alderen) å være noe på hell, og Dier er for dårlig for ofte. Klarer Wanyama og Winks å etablere et samarbeid hvor Wanyama bruker motoren defensivt og holder seg til det enkle, mens Winks har det kreative ansvaret kan det bli veldig bra.

Angående "motspiller å se opp for". Ser selv en del Serie A og har en kompis som er Intefan og mitt inntrykk er at Perisic er en smule oppskrytt (*bank i bordet*). At det han viste i VM ikke på noen måte er representativt for det han viser til daglig i Serie A. Så skal det sies at han slår meg litt som en type som dukker opp i de store kampene. Men jeg vill nok hatt Icardi som den største trusselen. Han er en veldig giftig spiss, og en av få "målscorere" i Europa som knapt står tilbake for Kane.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

CL: Inter(1) - Tottenham(1) 18/9 kl. 18:55 1 måned 3 dager ago #69419

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Har inntrykk fra de siste kampene vi har spilt mot Inter (inkludert treningskampen på Ullevål) at Perisic er en spiller som blomstrer mot oss. Virker som han har egenskapene vi sliter mot.

CL: Inter(1) - Tottenham(1) 18/9 kl. 18:55 1 måned 3 dager ago #69420

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Husk tidlig kick-off!

Vi trenger en god opplevelse i kveld! Heve presisjonen og fjerne personlige feil.
Klarer vi det tror jeg vi vinner.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

CL: Inter(1) - Tottenham(1) 18/9 kl. 18:55 1 måned 3 dager ago #69421

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Inter vant serien 5 ganger på rad 2006-2010 og i tillegg cl i 2010, etter det har de hatt større problemer. Men det sies at de rusta opp bra i sommer, og mange nye kom inn, men de trenger nok tid.

Perisic mot Aurier gir meg litt bekymring, og Icardi er en en annen spiller vi må se opp for. De taper sjeldent hjemme på Guiseppe Meazza, en stadion som tar over 80000. Tar vi med oss poeng så er det bra, for ingen har lyst til å tape 3 strake. Interessant å se hva slags lag vi stiller på beina. Hører blant annet at Tripp og Toby ikke fikk være med av Poche. Så da blir det nok Aurier og Sanchez som skal inn på de plassene.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

CL: Inter(1) - Tottenham(1) 18/9 kl. 18:55 1 måned 3 dager ago #69422

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Inter har starta ganske dårlig i år, og tapte blandt annet mot et Parma som ikke hadde vinni før i helga.

CL: Inter(1) - Tottenham(1) 18/9 kl. 18:55 1 måned 2 dager ago #69423

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Vorm
Aurier Sanchez Vertonghen Davies
Dier Dembele
Eriksen Lamela
Son Kane
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Presley

CL: Inter(1) - Tottenham(1) 18/9 kl. 18:55 1 måned 2 dager ago #69424

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Litt utrolig at Dier og Dembele starter sentralt så svake de har vært. Får håpe de klarer å løfte seg i denne. Ellers er Aurier med sine hodeløse involveringer og plasseringer et stort usikkerhetsmoment. Nå kjenner ikke jeg Inter så godt men videre håper jeg ikke Davies blir utfordret på fart altfor mye.

Fremover har vi masse fart, kreativitet og slagkraft nok til å score mange. Vi tar dette!
COME ON YOU SPURS!!
51,61,19?

CL: Inter(1) - Tottenham(1) 18/9 kl. 18:55 1 måned 2 dager ago #69425

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
OsvaldoArdiles skrev:
Husk tidlig kick-off!

Vi trenger en god opplevelse i kveld! Heve presisjonen og fjerne personlige feil.
Klarer vi det tror jeg vi vinner.

Dæven tuuusen takk, der redda hele trisdagen min. hadde ikke engang på tven eller dataen. nå må jeg kjøre hjem og rekker akkurat kampen :P
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 1 måned 2 dager ago av Tottenthom.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles