Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Brighton (14) - Tottenham Hotspur (6)

PL: Brighton (14) - Tottenham Hotspur (6) 2 måneder 4 uker ago #69495

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Brighton - Tottenham

Stadion: AmEx Stadium
Når: Lørdag 22. september klokka 18:30
Dommer: Chris Kavanagh
TV: TV Sport 1

Forventet lagoppstilling:
Vorm
Alderweireld Sanchez Vertonghen
Trippier - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Rose
Winks
Lucas Eriksen Son
Kane

Subs: Lamela, Gazzaniga, Davies, Dembele, Aurier, Dier, Wanyama
Injured: Alli, Lloris, Foyth
Suspended:

Motspiller å se opp for: Murray
Forventet resultat: 2-3 (Murray x2, Lucas, Son, Lamela)

COYS! Nå gjelder det å snu kjerringa!

Hvis dere ønsker å gjøre mer ut av det, er det naturligvis lov, men få i det minste med disse detaljene.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Siste endring: 2 måneder 4 uker ago av OsvaldoArdiles. Grunn: 12 spillere på banen
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14, CWaddle, Brakar, Dougie

PL: Brighton (14) - Tottenham Hotspur (6) 2 måneder 4 uker ago #69498

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Vært fint å fått starte med 12 spillere ;)
Audere-est-Facere
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Brighton (14) - Tottenham Hotspur (6) 2 måneder 4 uker ago #69499

• OsvaldoArdiles
Guardiola skrev:
Vært fint å fått starte med 12 spillere ;)

Ha ha ha :cheer:
Litt utfordrende å lage kamptråd med mobilen ;)
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Brighton (14) - Tottenham Hotspur (6) 2 måneder 4 uker ago #69500

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Brighton har overasket litt i år, trodde de skulle slite fra dag 1.
Men her har vi en gyllen mulighet til å snu skuta, et tap her vil være katastrofe, så håper vi unngår det.
Syntes Aurier var god, så god at han bør vurderes, og da mener jeg på venstrekant. Trippier og Aurier er våre beste backer pr dags dato, mens Rose og Davies er langt ifra å holde topp PL nivå til å løfte trofeer.
Aurier har mye å gå på offensivt, men i går var han faktisk meget god bakover, og da skal han etter min bok være god nok til å takle venstreback rollen like godt som Davies eller Rose. Trippier har hvilt, Aurier var god. Da syntes jeg Brighton er en fin kamp og prøve ut dette i.

Moura var bare helt sinnsyk i de få minuttene han fikk i går, sjelden man ser noen danse gjennom spillere så lett. Var en fryd å se på, for en akselrasjon på den mannen,og et angrep alene.
Son er tilbake og det trenger vi.
Er egentlig en 4-3-3 lignende formasjon jeg vil se mtp form og mtp skader

Håper dermed på denne litt unormale variasjonen i en typisk norsk 4-3-3

Vorm
Trippier-Toby-Vertonghen-Aurier
Eriksen-Wanyama-Dembele
Moura-Kane-Son

Vi har blitt løpt fra hverandre på midten i alle våre underpresterte kamper, og mangler energi sentralt, da får vi trekke ned eriksen, og spille med 3 spillere tett sentralt.
Noe lag med en mindre god midtbane ofte må gjøre om de ikke klarer få et spill i gang. Så får heller De 3 fremme sørge for å gjøre jobben.
I form, så lukter det ganske svidd av denne rekka.
Man ser litt det samme i liverpool med firminio i midten og slah mane på hver side. vi løper litt for mye oppå hverandre angrepsmessig, og det er kun backene som bruker kantene mye. Det er derfor Son er hjertlig velkommen, da får vi litt bredde igjen.
Hjelper lite med backer på løp, om det ikke er kantspille til å hjelpe. Dessuten skal det være farligere at Son har ballen på venstre side, enn davies eller rose, da må forsvaret til motstander trekke utover.

Nei er bare å få denne kampen fortest mulig i gang så vi kan glemme det som nettop ha vært. Håper vi tar dette som en utfordring og jobber ekstra hardt på treningsfeltet
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 2 måneder 4 uker ago av Tottenthom.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, JohnWhite

PL: Brighton (14) - Tottenham Hotspur (6) 2 måneder 4 uker ago #69502

• bakerboy
  • bakerboy's profilbilde
Tottenthom skrev:
Brighton har overasket litt i år, trodde de skulle slite fra dag 1.
Men her har vi en gyllen mulighet til å snu skuta, et tap her vil være katastrofe, så håper vi unngår det.
Syntes Aurier var god, så god at han bør vurderes, og da mener jeg på venstrekant. Trippier og Aurier er våre beste backer pr dags dato, mens Rose og Davies er langt ifra å holde topp PL nivå til å løfte trofeer.
Aurier har mye å gå på offensivt, men i går var han faktisk meget god bakover, og da skal han etter min bok være god nok til å takle venstreback rollen like godt som Davies eller Rose. Trippier har hvilt, Aurier var god. Da syntes jeg Brighton er en fin kamp og prøve ut dette i.

Moura var bare helt sinnsyk i de få minuttene han fikk i går, sjelden man ser noen danse gjennom spillere så lett. Var en fryd å se på, for en akselrasjon på den mannen,og et angrep alene.
Son er tilbake og det trenger vi.
Er egentlig en 4-3-3 lignende formasjon jeg vil se mtp form og mtp skader

Håper dermed på denne litt unormale variasjonen i en typisk norsk 4-3-3

Vorm
Trippier-Toby-Vertonghen-Aurier
Eriksen-Wanyama-Dembele
Moura-Kane-Son

Jeg håper du har så rett i denne lagoppstillingen. Men dessverre så tror jeg at Davies\Rose og Dier starter.

Egentlig så synes jeg at Kane kan få litt fri, at han starter på benken. Lamela, Moura og Son.
Glory Glory Tottenham Hotspur! fuck Arse*anal

PL: Brighton (14) - Tottenham Hotspur (6) 2 måneder 4 uker ago #69504

• HH
  • HH's profilbilde
Ser ikke helt at å spille med to høyrebacker skal hjelpe på noe.

Rose bør starte denne. Davies er og vil alltid være middelmådig. Rose er i det minste god når han er god. Glad for at Aurier spilte godt utover kampen mot Inter, men ingenting han har vist tyder på at han er god på venstre.

Bryr meg ikke så mye om laget annet enn at Dembele bør starte på benken. Han klarer ikke 70 min med hvile i forkant og klarer definitivt ikke å spille fra start etter tirsdag. Både regner med og håper at Winks starter.
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14

PL: Brighton (14) - Tottenham Hotspur (6) 2 måneder 3 uker ago #69505

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Vorm
Trippier-Toby-Vert-Rose
Winks-Wanyama
Alli-Eriksen-Lucas
Kane
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Brighton (14) - Tottenham Hotspur (6) 2 måneder 3 uker ago #69506

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Mange må ta seg i nakkeskinnet nå . Forventer mer,
I motgang enn ser hva folk er laget av . Lørdag får vi svaret ....

PL: Brighton (14) - Tottenham Hotspur (6) 2 måneder 3 uker ago #69507

• Per Arne
  • Per Arne's profilbilde
  • coys
Håper Vorm starter denne på benken. Han har vist hva han er laget av nå og det er ikke godt nok. Gazza er ung og kan potensielt ta steget dersom vi bruker ham, nok av eksempler på Keepere som blomstrer sent, han storspilte sist han fikk sjansen. På tide å fase ut Vorm, han har spillt seg bort fra benken og ut av laget etter min mening.
26 - King

PL: Brighton (14) - Tottenham Hotspur (6) 2 måneder 3 uker ago #69508

• OsvaldoArdiles
Per Arne skrev:
Håper Vorm starter denne på benken. Han har vist hva han er laget av nå og det er ikke godt nok. Gazza er ung og kan potensielt ta steget dersom vi bruker ham, nok av eksempler på Keepere som blomstrer sent, han storspilte sist han fikk sjansen. På tide å fase ut Vorm, han har spillt seg bort fra benken og ut av laget etter min mening.

Langt på vei enig, men Vorm gjorde ting bra mot Inter, synes jeg. Vanskelig å sette han ut når han spiller seg opp.