Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CC: Tottenham - Watford, 26/09 kl. 21

CC: Tottenham - Watford, 26/09 kl. 21 2 måneder 3 uker ago #69566

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Stadion: Stadium MK
b]Dommer: [/b]?
TV: Viasport 1

Forventet lagoppstilling:
Gazzaniga
Walker-Peters Foyth Sanchez Davies
Winks Wanyama
Sissoko(tvilsom) Alli Lamela
Llorente

Subs: Whiteman, Aurier, Davies, Dier, Skipp/Amos, Son, Kane
Injured: Vorm, Lloris
Suspended:

Motspiller å se opp for: Ricardo Pereyra (hvis han spiller)
Forventet resultat: 2-0 (Alli, Llorente)

Litt usikker på høyrebacken, men hvis det skal være noe poeng i å ha KWP i stallen, må det vel være for å spille han her. Samme med Foyth. Tipper kanskje KWP starter denne, Aurier på lørdag, og Trippier mot Barca. Håper Skipp og/eller Amos får plass på benken og evt et innhopp hvis det går veien, og at Kane blir hvilt. Sistnevnte tviler jeg imidlertid på at skjer, ihvertfall blir han nok med i troppen.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Thomas Skifjord Johansen, CWaddle, Knut, Brakar

CC: Tottenham - Watford, 26/09 kl. 21 2 måneder 3 uker ago #69583

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Fra dagens pressekonferanse fra Pochettino:
Poch said he expects to make five or six changes for tomorrow night's match. He isn't sure yet whether Lloris or Vorm will be back in time for the Huddersfield match on Saturday. Said Foyth is unlikely to start and he also called Dele Alli 'The King of Milton Keynes.

Jeg synes selv 6 bytter på de 10 utespillerne er minste laget. Hvis Foyth ikke skal starte så er det vel gitt at en av Toby, Jan eller Dier tar plass ved siden av Sanchez.
Backene roteres nok som vanlig. Alli sin hjemkomst til MKDons er på hjemmesida og omtalt av Poch så det er nok enda et bytte.

Med 6 bytter, hvorav tre i forsvarslinja, betyr det fort at halvparten av de på midten og i angrep som startet på lørdag starter også i morgen.
Hvis Alli og Lamela kommer inn betyr det også gjerne at kun en av Winks, Wanyama, Sissoko, Nkoudou, Llorente, Amos ++ får starte.

Som sagt jeg håper Poch bare ønsker å moderere seg litt på forhånd men ender opp med 8-9 bytter.
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av Pride_Of_London.

CC: Tottenham - Watford, 26/09 kl. 21 2 måneder 3 uker ago #69584

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
KWP preger forsiden av kampprogrammet, så får tro og håpe han er tiltenkt en rolle i morgen.

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

- One team in London -

CC: Tottenham - Watford, 26/09 kl. 21 2 måneder 3 uker ago #69585

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Er Vincent Janssen skadet enda ? Lever han eller er han sendt hjem til Hyp Holland ?

Mener bestemt han om klart og bli skadefri og fit burde fått en rolle i cupkamper utover sesongen . Ikke så sikker på han er svakere enn Llorente etter det je så av Vincent i Fenerbache før skader ødela alt ..

CC: Tottenham - Watford, 26/09 kl. 21 2 måneder 3 uker ago #69586

• Per Arne
  • Per Arne's profilbilde
  • coys
erlands skrev:
Er Vincent Janssen skadet enda ? Lever han eller er han sendt hjem til Hyp Holland ?

Mener bestemt han om klart og bli skadefri og fit burde fått en rolle i cupkamper utover sesongen . Ikke så sikker på han er svakere enn Llorente etter det je så av Vincent i Fenerbache før skader ødela alt ..

Tviler på du får se Janssen i drakta vår igjen. Virker som han har gjort seg upopulær på bakgrommet, slik avskiltning som vi har sett her skjer sjelden uten grunn.
26 - King

CC: Tottenham - Watford, 26/09 kl. 21 2 måneder 3 uker ago #69587

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Er såpass ja . Stusslige greier . Så Fenerbache tidlig ivår og Janssen så enormt sugen ut,vant alt av dueller og syns vel egentlig da han fikk innhopp i Spurs også at han om jobbet md tempo mm kunne blitt bedre enn Llorente værtfall ..
Noen som vet hva som skjedde mella Vincent og trenerteamet ?

CC: Tottenham - Watford, 26/09 kl. 21 2 måneder 3 uker ago #69588

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Innsatsen var det ikke mye å si på, men var en del andre ting som lugga. Veldig mye å jobbe med angående ro i avgjørende øyeblikk. Har potensiale, men per dags dato virker det som om det går litt for fort for han i PL. Men hvis Llorente er alternativet, så hadde jeg nok gått for Janssen. Llorente imponerte meg i Swansey, men det det han har vist for oss har vært temmelig tynt, med noen glimtvise unntak.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av madbitt.

CC: Tottenham - Watford, 26/09 kl. 21 2 måneder 3 uker ago #69590

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Svært spent på laget i dag. Håper Watford roterer like mye som oss?

Hr lyst på et trofé, men jeg skjønner at Mauricio vil rotere for å holde flere spillere i gang.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

CC: Tottenham - Watford, 26/09 kl. 21 2 måneder 3 uker ago #69591

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Blir 6-8 bytter ve .. Viktigste idag er er Kane,Eriksen,Verthongen,Dembele ikke er med i troppen og at får hel fridag . Spurs farlig avhengig av disse 4 om skal klare topp 4 iår også ..
Winks,Wanyama,Llorente,Foythe MÅ få starte
idag, og gjør nok også det . Om ikke Janssen sitt i "arresten" eller er skade så vært fint om han hadde benkeplassen til Llorente idag ..

CC: Tottenham - Watford, 26/09 kl. 21 2 måneder 3 uker ago #69592

• HH
  • HH's profilbilde
Viktig å tape denne. Kan fort ødelegge sesongen hvis man skal rote med ligacup gjennom hele høsten.

Håper Winks, Wanyama, Aurier etc. får 90 min. Så håper jeg vi sees i 3. runde neste sesong.