Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(5) - Manchester City(3) 29.10. 21:00

PL: Tottenham(5) - Manchester City(3) 29.10. 21:00 2 uker 5 dager ago #70151

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Tottenham Hotspur- Manchester City

Stadion: Wembeley
Når: 29.10.18 21:00
Dommer: Kevin Friend
TV: TV2 Sport Premium

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Sanchez Aldeweireld
Trippier - - - - - - - - - - - - - - Davies
Dembele Dier
Lucas Eriksen Son
Kane

Subs: Vorm, Winks, Aurier, Llorente, Sissoko, Lamela, Alli
Injured: Vertonghen, Rose
Suspended:

Motspiller å se opp for: Aguero, Sterling
Forventet resultat: 2-2 (Kane x2, Aguero x2)

Hvis dere ønsker å gjøre mer ut av det, er det naturligvis lov, men få i det minste med disse detaljene.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Siste endring: 2 uker 5 dager ago av OsvaldoArdiles.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Knut

PL: Tottenham(5) - Manchester City(3) 29.10. 21:00 2 uker 5 dager ago #70152

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Skal man bedømme utifra siste kampene mot City, så blir ikke dette så gøy. For det har dessverre virket lit som kattens lek med musa. Ja City har dessverre vært ganske overlegne. Og nå har vi i tillegg sentrale spillere som Eriksen nylig tilbake fra skade, og Alli vært ute lenge, og Vertonghen ute, så det virker ikke så mye lettere denne gangen. Men vi spiller "hjemme", også får vi håpe vi har lært litt av siste møtene mot dem. Men City er favoritter i min bok selv på vår "hjemmebane". City er jo 3 hakk opp fra PSV, og når vi ikke klarer å slå dem engang...

Vi er i alle fall avhengige av at spillere som Lloris og Toby leverer.(Lloris ble jo utvist i CL-kamp så han er tilgjengelig her regner jeg med)
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 2 uker 5 dager ago av madbitt.

PL: Tottenham(5) - Manchester City(3) 29.10. 21:00 2 uker 5 dager ago #70153

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Seier = delt 2. plass på tabellen!
Tap = verdens undergang og bekreftelse på den nedadgående trenden.

Dette blir spennende ;)

Klarer ikke helt å se noe annet enn tap i kveld, men krysser fingre for en solid opptur.
Some day...
Følgende bruker har takket deg: mka07, HH

PL: Tottenham(5) - Manchester City(3) 29.10. 21:00 2 uker 5 dager ago #70154

• Knut
  • Knut's profilbilde
madbitt skrev:
Skal man bedømme utifra siste kampene mot City, så blir ikke dette så gøy. For det har dessverre virket lit som kattens lek med musa. Ja City har dessverre vært ganske overlegne. Og nå har vi i tillegg sentrale spillere som Eriksen nylig tilbake fra skade, og Alli vært ute lenge, og Vertonghen ute, så det virker ikke så mye lettere denne gangen. Men vi spiller "hjemme", også får vi håpe vi har lært litt av siste møtene mot dem. Men City er favoritter i min bok selv på vår "hjemmebane". City er jo 3 hakk opp fra PSV, og når vi ikke klarer å slå dem engang...

Vi er i alle fall avhengige av at spillere som Lloris og Toby leverer.(Lloris ble jo utvist i CL-kamp så han er tilgjengelig her regner jeg med)

Er ikke langt unna å bokføre selv hjemmemøtetet med City som tap på forhånd nå - dette er selvfølgelig kjipt, da jeg føler at vi var langt nærmere dem for kun to sesonger siden. Glemmer for øvrig ikke opphentingen vi gjorde mot dem da vi, anført av Bale, Dempsey og Defoe, snudde 0-1 til 3-1.

Her er det bare å anmode høyere makter om å være på vår side i kveld! Skal si meg noenlunde fornøyd om vi klarer å fremvise hederlig innsats og en følelse av at vi henger med på notene!
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 2 uker 5 dager ago av Knut.

PL: Tottenham(5) - Manchester City(3) 29.10. 21:00 2 uker 5 dager ago #70157

• Presley
  • Presley's profilbilde
Utrolig vanskelig kamp, City kampene er tøffeste i løpet av sesongen.City er favoritter her, kun sluppet inn et mål på bortebane.Vi har kun scoret 5 mål på hjemmebane og sluppet inn 3.Det er for svakt.
Synes vi slipper inn for mye mål, men blir overrasket når jeg på tabellen.Det kun City(3) og Liverpool(4) som sluppet inn mindre enn oss.Jeg var sikker på at vi hadde slupppet inn mye mer (7).Har jeg havnet inn i en negativ tanke :sick:

Vi skal selvsagt kjempe om poeng i kveld, vi har gode spillere som kan avgjøre denne kampen for oss.Vi må få en god start, ikke la dem få presse oss tilbake.
Tror MP går for dette laget:
Lloris
Tripper-Sanchez-Toby-Davies
Dembele-Dier
Lamela-Eriksen-Moura
Kane
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham(5) - Manchester City(3) 29.10. 21:00 2 uker 4 dager ago #70161

• OsvaldoArdiles
Ingen Eriksen, ingen Alli, ingen Son
Lloris
Trippier Sancez Alderweireld Davies
Dier Dembele
Sissoko Lamela Lucas
Kane
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Tottenham(5) - Manchester City(3) 29.10. 21:00 2 uker 4 dager ago #70162

• OsvaldoArdiles
Benken:
Gazzaniga
Aurier
Walker-Peters
Alli
Son
Winks
Eriksen

PL: Tottenham(5) - Manchester City(3) 29.10. 21:00 2 uker 4 dager ago #70163

• Knut
  • Knut's profilbilde
Vi stiller med sterk benk i dag da :D
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

PL: Tottenham(5) - Manchester City(3) 29.10. 21:00 2 uker 4 dager ago #70164

• HH
  • HH's profilbilde
Vi går for ligacupen.

PL: Tottenham(5) - Manchester City(3) 29.10. 21:00 2 uker 4 dager ago #70166

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Støtter han egentlig her. Sannsynligheten for poeng her er ekstremt lav, og da er det fornuftig å hvile litt spillere til ligacupen.

Men finner det ganske "morsomt" at han starter med tidenes dårligste kjøp i premier league samtidig som han snakker om at klubben ikke er fult fokusert på å vinne.
Utilgivelig at han har satt seg i en posisjon der han føler at han stadig vekk må bruke Sissoko.