Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Crystal Palace (14) - Tottenham (4) 10.11.2018 18:30

PL: Crystal Palace (14) - Tottenham (4) 10.11.2018 18:30 1 uke 1 dag ago #70491

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Dommer: Jonathan Moss

Forventet lagoppstilling:

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Subs: Vorm, Aurier, Walker-Peters, Alli, Eriksen, Lucas, Llorente, Foyth
Injured: Vertonghen, Rose
Suspended:

Motspiller å se opp for:Zaha
Forventet resultat: 1-3 (Zaha - Lamela, Kane x2)

Vanskelig å gjette oppstilling, men Dier har trent med laget, og da tror jeg han starter.
Håper og tror at vi vinner denne og er i topp 4 inn i landslagspausen.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Siste endring: 1 uke 1 dag ago av OsvaldoArdiles.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Knut, Brakar

PL: Crystal Palace (14) - Tottenham (4) 10.11.2018 18:30 1 uke 1 dag ago #70492

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Jeg både tror og håper at du bommer på Sissoko. At han starter foran Alli, Eriksen og Lucas kan bare ikke skje. Om Sissoko starter blir det ved siden av Winks. Videre må vel Foyt (minimum) på benken. Ellers enig :)
Siste endring: 1 uke 1 dag ago av Ginola #14.

PL: Crystal Palace (14) - Tottenham (4) 10.11.2018 18:30 1 uke 1 dag ago #70493

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Ginola #14 skrev:
Jeg både tror og håper at du bommer på Sissoko. At han starter foran Alli, Eriksen og Lucas kan bare ikke skje. Om Sissoko starter blir det ved siden av Winks. Videre må vel Foyt (minimum) på benken. Ellers enig :)

Ja, seff!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Crystal Palace (14) - Tottenham (4) 10.11.2018 18:30 1 uke 23 timer ago #70495

• Per Arne
  • Per Arne's profilbilde
  • coys
Håper egentlig Foyth starter, utenom de to uhellene gjorde han tingene sine relativt bra sist mener jeg. Han gjør nok ikke det igjen og jeg tror det vil være bra for selvtilliten hans at han ikke settes rett ut av laget etter det som må beskrives som to uhell. Det var premier league debuten hans, sikkert en av de verste debutene til noen spiller noen sinne sett fra spillerens perspektiv, synes gutten fortjener en ny sjanse.
26 - King
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Øystein Svensen, Tstone

PL: Crystal Palace (14) - Tottenham (4) 10.11.2018 18:30 1 uke 20 timer ago #70496

• HH
  • HH's profilbilde
Foyth får nok sjanser senere. Ser ikke helt hvorfor han skal spille før landskapspausen.

PL: Crystal Palace (14) - Tottenham (4) 10.11.2018 18:30 1 uke 19 timer ago #70497

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Enig at det er vanskelig å spå start 11’er, men tipper faktisk at trådstarter bommer på alle tre bak Kane. Lucas har vært frisk i det siste (min mening) og Alli og Eriksen er skadefri og skal spilles i form. Antar videre at de fire bak er riktige og at Winks spiller. Uansett en vanskelig bortekamp som bør bli stor underholdning. Forresten: hvor mange tabber er Lloris fra å miste plassen til Gazza? Kjør debatt!
COME ON YOU SPURS!!
51,61,19?
Siste endring: 1 uke 19 timer ago av Osvaldo.

PL: Crystal Palace (14) - Tottenham (4) 10.11.2018 18:30 1 uke 7 timer ago #70498

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Han er fortsett noen unna mener jeg. Men for all del, Gaza har imponert meg i år.

PL: Crystal Palace (14) - Tottenham (4) 10.11.2018 18:30 1 uke 6 timer ago #70499

• Arvid
  • Arvid's profilbilde
Enig, Gazza imponerer. Veldig bra reaksjonsevne, men ikke like god som Hugo tror jeg (som er verdensklasse). Men Gazza er en mer moderne keeper som er bedre med ball i beina, virker tryggere der enn Hugo. Syns Gazza virker god på å kommunisere med utespillerne, gir klar beskjed når noe ikke er godt nok og det må skjerpings til.

Ifølge wiki er Gazza 8 cm høyere, noe som betyr noe bedre rekkevidde.

Tror absolutt han kan ta over etter Lloris om 2-3 sesonger, kanskje tidligere om Hugo spiller svakere fremover og fortsetter med store tabber for ofte.
Får håpe Gazza ikke ønsker seg bort før den tid for å spille mer førstelagsfotball.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut

PL: Crystal Palace (14) - Tottenham (4) 10.11.2018 18:30 1 uke 1 time ago #70501

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Gazza har virkelig imponert i år ja. Var i utgangspunktet veldig skeptisk, men har snudd nå. Egentlig ganske utrolig hvor mye bedre han har blitt. Så helt bøss ut i Soton. Norsk andredivisjonsnivå. Hadde noen gode redninger mot Palace forrige sesong, men fortsatt laaangt unna på helt elementære ting som kommunikasjon. Virkelig tatt steg nå, og fremstår med en helt annen trygghet. Tydelig at støtteapparatet samt det å trene med Lloris og Vorm har gjoet underverker.

Jeg er fortsatt usikker på om han er god nok som førstevalg, men seiler definitivt opp som en som potensielt kan puste Lloris i nakken. Imo skal ikke Hugo gjøre mange flere tabber før Gazza bør få en run.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Crystal Palace (14) - Tottenham (4) 10.11.2018 18:30 1 uke 54 minutter ago #70502

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Palace skal vi passe oss litt for. Sist hjemmekamp spilte de 2-2 mot Arse, der Palace var nærmest seieren.

Håper at vi kan se lit mer stabile ut i dag, etter mange kamper med mye personlige feil, og markeringssvikt på dødball. Kun seier er godt nok, selv om Palace ikke er noe walk in the park. Men skal vi slåss om topp 4 så bør vi vinne.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.