Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: So'ton(17) - Tottenham(3) 9/3 kl. 16:00

PL: So'ton(17) - Tottenham(3) 9/3 kl. 16:00 2 måneder 1 uke ago #73581

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
So'ton - Tottenham

Stadion: St. Mary's
Når: 9/3 @ 16:00
Dommer: Kevin Friend
TV: TV2 PL1

Forventet lagoppstilling:
Lloris
KWP-Toby-Jan-Rose
Sissoko-Winks
Son-Eriksen-Lucas
Kane

evt +Davinson og -Lucas hvis vi går for 3er bak.

Subs: Gazza2, Davinson, Davies, Dier, Lamela, Son, Llorente
Injured: Tripp, Alli, Janssen?
Suspended:

Motspiller å se opp for: Austin?
Forventet resultat: 0-4 (Kane x2, Eriksen, Toby)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Ginola #14, CWaddle, Presley, Knut, Brakar

PL: So'ton(17) - Tottenham(3) 9/3 kl. 16:00 2 måneder 1 uke ago #73582

• HH
  • HH's profilbilde
Ble mye Son det.

Som vanlig er det bare å krysse fingrene for at Davies ikke spiller. Så mener jeg Sanchez trenger å bli benket. Liker utviklingen hans generelt, men for mye rot i de siste kampene. Om det betyr 4 bak eller Foyth spiller ikke så mye rolle for meg.

Litt trist på vegne av Dier og Wanyama, men veldig nervøs for at Winks ikke spiller. Forhåpentligvis kan Winks spille uten at det påvirker hans helsetilstand på lang sikt.

Spennende kamp. Håper jo vi nå er litt på vei opp igjen, men på ingen måte sikker.

PL: So'ton(17) - Tottenham(3) 9/3 kl. 16:00 2 måneder 1 uke ago #73583

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Ikke så mye å utsette på laget over, sett bort i fra at jeg synes Aurier fortjener fornyet tillit. Han var positiv sist, og det er ingenting vi trenger mer nå enn en HB med et snev av selvtillit og positiv formkurve. Burde ikke akkurat være fare for at han er sliten heller. Tolker også team news til at Dele er klar nok for en benkplass.

Dier virket også positiv sist, så han går rett inn ved siden av Siss om Winks ikke er klar. Eriksen må flyttes fremover i banen. Han er så veik og tilsynelatende uinteressert om dagen at han må fokusere på en assist eller et langskudd som går inn. Fortsetter han den slappe trenden håper jeg Poch ikke nøler med å bytte han ut med Dele tidlig i 2.omg.

PL: So'ton(17) - Tottenham(3) 9/3 kl. 16:00 2 måneder 1 uke ago #73584

• HH
  • HH's profilbilde
Ja. Aurier bør starte.

Eriksen burde benkes, men gode gamle Pochettino er så uendelig treg når det kommer til å benke sine favoritter (Dier benket utrolig nok til slutt).

PL: So'ton(17) - Tottenham(3) 9/3 kl. 16:00 2 måneder 1 uke ago #73587

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Det er Son(t) som skjer.

Enig med Aurioer, men vet Poch har en forkjærlighet for å rotere backer.

Ang Eriksen, så er jo hovedproblemet at vi ikke har noen som kan fylle hans rolle når han er ute av laget; ergo blir det vanskeligere å vrake han.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: So'ton(17) - Tottenham(3) 9/3 kl. 16:00 2 måneder 1 uke ago #73589

• HH
  • HH's profilbilde
Vi har vel mange som 1) aldri går i dueller 2) slår feilpasninger :lol:

Jeg er jo egentlig storfan av Eriksen. Forsvart han lenge i vinter her inne også. Tidligere argumentert for at han er vær viktigste spiller. Så er ikke det. Men per nå kan han erstattes med nesten hva som helst.

Så håper jeg det plutselig snur igjen med Eriksen (han har alltid hatt svake perioder), men frykter han mentalt nå er et annet sted.

PL: So'ton(17) - Tottenham(3) 9/3 kl. 16:00 2 måneder 1 uke ago #73590

• Presley
  • Presley's profilbilde
Tror nok Eriksen vil få seg et løft når Alli er tilbake.Eriksen trenger en på siden av seg om går i duellene og som kan gi han rom.Dembele var veldig flink der og jeg tror Alli kan gjøre det samme.Det betyr ikke at jeg vil ha Alli som DM.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: So'ton(17) - Tottenham(3) 9/3 kl. 16:00 2 måneder 1 uke ago #73591

• HH
  • HH's profilbilde
Håper jo du har rett og enig i at Alli og Eriksen utfyller hverandre glimrende, men forklarer ikke hvorfor Eriksen ikke treffer på pasninger til andre - ei heller hvorfor han er så feig (feigere enn vanlig). Blir bare spekulasjon, men kan jo lure på om han er ekstra redd for å bli skadet slik at Madrid henter noen andre.

PL: So'ton(17) - Tottenham(3) 9/3 kl. 16:00 2 måneder 1 uke ago #73597

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Ganske enig i laget til trådstarter men antar Aurier starter. Eriksen kunne nok trengt en tur på benken men det skjer vel ikke. Håper vi spiller med to stoppere og at Sanchez benkes.

Etter å ha sett Southampton forrige helg tenker jeg ikke vi skal rundspille dem og vinne 4-0. De var gode på old trafford og hadde fortjent poeng der. Vi må opp et par hakk for å ta dette til en klar seier.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,20?

PL: So'ton(17) - Tottenham(3) 9/3 kl. 16:00 2 måneder 1 uke ago #73598

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
HH skrev:
Ja. Aurier bør starte.

Eriksen burde benkes, men gode gamle Pochettino er så uendelig treg når det kommer til å benke sine favoritter (Dier benket utrolig nok til slutt).

Hvordan kan du benke Eriksen når laget skriker etter kreativitet på midten?
MP har vel demonstrert desperasjon ved å sette Rose på midten, det nærmeste kreativitet du kommer etter Eriksen, Alli og Winks?
Hvem skal spille på midten da? Er ikke Winks og Alli ute?
Ber til gudene om at Eriksen spiller....