Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Everton (16) - Tottenham (11) søn 3/11 kl 1730

PL: Everton (16) - Tottenham (11) søn 3/11 kl 1730 2 uker 2 dager ago #77676

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Everton - Tottenham Hotspur

Stadion: Goodison Park, Liverpool
Når: Søndag 3. november kl 17:30
Dommer: Martin Atkinson
TV: TV2 Sport Premium

Forventet lagoppstilling (4-2-3-1):
Gazza II
Foyth, Sanchez, Jan, Davies
Sissoko, Ndombele
Son, Lo Celso, Alli
Kane

Subs: Austin/Vorm, Aurier, Toby, Dier, Winks, Eriksen, Moura
Usikre: Lamela, Sess
Injured: Lloris
Suspended: Danny Rose (5 gule)

Motspiller å se opp for: Richarlison, Calvert-Lewin
Forventet resultat: 1-3 Kane 2, Son

Kommentar:
Får ta ansvar for kamptråd i håp om at min juju er mer løfterik enn OsvaldoArdiles' de foregående ukene. Håper Poch legger lojalitet til side og satser på spillere som bryr seg. Everton er enda verre ute å kjøre enn oss, og det bør være en god mulighet til å sikre første trepoenger på bortebane i Premier League siden 20. januar (Fulham).
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Knut, Dougie, HH

PL: Everton (16) - Tottenham (11) søn 3/11 kl 1730 2 uker 2 dager ago #77677

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Håper også veldig på det laget der. Kanskje på tide med Sessegnon (hvis han er klar) men Davies gjorde en veldig bra kamp sist han spilte.
COYS
Siste endring: 2 uker 2 dager ago av CWaddle.

PL: Everton (16) - Tottenham (11) søn 3/11 kl 1730 2 uker 2 dager ago #77678

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Brakar skrev:
Får ta ansvar for kamptråd i håp om at min juju er mer løfterik enn OsvaldoArdiles'

Tusen takk ;)
COYS

PL: Everton (16) - Tottenham (11) søn 3/11 kl 1730 2 uker 2 dager ago #77679

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Alt jeg ber om er at Ndombele får starte, og at Aurier og Eriksen blir droppet. Dette kan være en nøkkelkamp ala Villa borte i Pochettinos debutsesong. Men jeg håper vi evt snur det med de spillerne som faktisk skal/vil være her.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Knut

PL: Everton (16) - Tottenham (11) søn 3/11 kl 1730 2 uker 2 dager ago #77680

• HH
  • HH's profilbilde
Noen grunn til at Alderweireld ikke skal starte? Han har etter mitt syn vært betydelig bedre enn Vertonghen.

Eneste grunnen til å ta med Eriksen i den troppen er for å la han forhandle med Man Utd. Aurier er jeg ikke like kategorisk på, men gi Foyth 10 kamper og la han feile så mye han vil. Foyth har potensial - Aurier har brukt opp sine sjanser.

Enig med N'Dombele også. Antar enigheten muligens ikke gjelder Winks, men for meg bør N'Dombele - Winks - Sissoko være midtbanen fremover. Son - Kane - Lo Celso forover i banen så fremt Lo Celso er i god nok kampform. Ingen krise for meg om Alli spiller for Lo Celso. Alli er virkelig ikke en god spiller om dagen, men synes innsatsen hans var god mot Liverpool. Antar han vil bli bedre med tiden hvis innsatsen fortsetter å være god. Lucas er også et bra alternativ. Definitivt bedre enn Eriksen.

Skal ikke ta sorgene på forskudd, men hjelpe meg jeg blir skuffet hvis Sanchez blir satt ut (til tross for tabben mot Liverpool bør han spille) og Eriksen igjen starter.

Bredden er egentlig god nå. Kan fort ha Lo Celso, Lamela, Eriksen og Lucas på benken. Egentlig veldig veldig solid.

PL: Everton (16) - Tottenham (11) søn 3/11 kl 1730 2 uker 2 dager ago #77681

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Jeg synes egentlig Alderweireld har levert solid, og var god mot Lfc, men så var han kanskje vår aller verste mot Bayern og Brighton. Mot Brighton spesielt var han patetisk å se på. Også et poeng at Sanchez (iallefall etter min mening) er bedre med Vertonghen.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Everton (16) - Tottenham (11) søn 3/11 kl 1730 2 uker 2 dager ago #77682

• tenor
  • tenor's profilbilde
Vi kan vel egentlig ikke tape en kamp til?

PL: Everton (16) - Tottenham (11) søn 3/11 kl 1730 2 uker 2 dager ago #77683

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Dougie skrev:
Jeg synes egentlig Alderweireld har levert solid, og var god mot Lfc, men så var han kanskje vår aller verste mot Bayern og Brighton. Mot Brighton spesielt var han patetisk å se på. Også et poeng at Sanchez (iallefall etter min mening) er bedre med Vertonghen.
Jeg synes han var grusomt svak mot Liverpool lenge. Det kom seg litt mot slutten. Men første ca 60 tapte han veldig mange dueller, var nølende når vi skulle spille oss ut og var feilplassert flere ganger.

Mulig jeg tar litt vel hardt i her men at han var god eller solid mot Lfc er jeg ikke med på.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,20?

PL: Everton (16) - Tottenham (11) søn 3/11 kl 1730 2 uker 2 dager ago #77684

• HH
  • HH's profilbilde
Interessant. Jeg synes han så bra ut igjen, men åpen for å ta feil der - selv om jeg tror du overdriver litt uansett. Vi slapp ikke til mye sentralt mot stopperne.

Vertonghen derimot synes jeg har sett helt fjærn ut. Skal sies at Alderweireld mot Brighton var som andre har nevnt helt ubeskrivelig dårlig. Lesser evil blir tanken min her. Som jeg tror er Alderweireld.

PL: Everton (16) - Tottenham (11) søn 3/11 kl 1730 2 uker 2 dager ago #77685

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Ja grusomt svak var slik jeg husker det kjentes under kampen. Litt vel sterke ord.

Men det er hevet over enhver rimelig tvil at vi ikke har en solid forsvarsrekke lenger. Ingen av backene utmerker seg som klare førstevalg, og i tillegg veldig ustabilt på midtstopperplass. Virker som det er reinspikka mentalt dette, når prestasjonene svinger så voldsomt. Sanchez bør jo faktisk få starte fremover nå. Hadde aldri trodd jeg skulle mene det for han er en spiller jeg har gitt opp og som jeg ønsker ut dørene.

Har tro på at det skal gå seg til sentralt med de vi har og at det vil løsne for de der fremme etterhvert. Men forsvarsrekka tror jeg må skiftes helt ut slik jeg ser det nå.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,20?