Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Sommervinduet 2020

Sommervinduet 2020 1 måned 3 uker ago #82262

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Sliter med å se at vi henter Skriniar idag. Virker som en litt for komplisert deal å gjøre på DLD, spesielt hvis Inter krever å få hente en erstatter først.

Isåfall er det desto mer gledelig hvis vi sitter rolig i båten og heller er tålmodige med Skriniar frem mot neste vindu. Er han Josés klare førstevalg, håper jeg vi venter både ett og to vinduer om nødvendig.

Det er ingen krise uten ham, selv om hverken Dier/Sanchez eller Dier/Toby har greid å levere stabilt bra. Dessuten, med Skriniar inn og ingen ut, ville spilletiden til Tanganga naturlig nok vært nesten helt avspist. Nå får han kanskje sjansen til å vise seg i EL.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sommervinduet 2020 1 måned 3 uker ago #82263

• HH
  • HH's profilbilde
Stirrekonkurranse. Forhører Inter seg andre steder? Jeg vil si garantert. Hvor sannsynlig er det at noe plutselig kommer på glid? Jeg vil si det er rimelig umulig å si.

Hvis jeg hadde vært Inter hadde jeg også sagt at "nå er det for sent vi må finne en erstatter" for å se hvor høyt Tottenham er villige til å gå.

Satser på at RM tilbyr oss Varane sånn rundt 20:00.

Sommervinduet 2020 1 måned 3 uker ago #82264

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
HH skrev:
Satser på at RM tilbyr oss Varane sånn rundt 20:00.

Les den setningen på nynorsk :cheer:
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: HH

Sommervinduet 2020 1 måned 3 uker ago #82265

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Alasdair melder at samtalene med Inter om Skriniar er lagt på is for nå.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 1 måned 3 uker ago av Dougie.

Sommervinduet 2020 1 måned 3 uker ago #82266

• HH
  • HH's profilbilde
Vanskelig å si om det er flere kilder som sier det samme eller om samme kilde rapporteres fra flere. Men det virker til å være enighet om at denne er veldig usannsynlig nå.

Ingen krise for meg. F.eks synes jeg Tanganga viste hvor stort potensial han har som kan gå inn uten noe særlig pre-season å spille så bra fra første minutt i PL. Har ingen problemer med at han starter kamper i PL som stopper fremover.

Så innrømmer jeg glatt at jeg håper det snur, men håper virkelig ikke vi henter Rudiger. Selv om jeg faktisk synes Rudiger er god. Men hva vi trenger er en van Dijk ikke enda en god stopper.

Sommervinduet 2020 1 måned 3 uker ago #82267

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
At Rudiger skulle gått til oss, klarer jeg faktisk ikke å forestille meg.

Sliter med å se Chelsea ønske å slippe ham. For ikke å snakke om at han har et ganske toxic forhold til Spurs-fansen etter rasisme-anklagene. Man presterte vel tilogmed å pipe på ham i den påfølgende kampen på brua.

Sommervinduet 2020 1 måned 3 uker ago #82268

• Christian
  • Christian's profilbilde
Sanchez, Dier, Alderweireld, Tanganga (og Carter-Vickers)...vil vel kalle det tålelig god dekning det da, selv om jeg hadde så klart ikke sagt nei til Skriniar.

Sommervinduet 2020 1 måned 3 uker ago #82269

• HH
  • HH's profilbilde
Christian skrev:
Sanchez, Dier, Alderweireld, Tanganga (og Carter-Vickers)...vil vel kalle det tålelig god dekning det da, selv om jeg hadde så klart ikke sagt nei til Skriniar.

Davies kan fint spille venstre stopper i en bakre 3 også. Antakeligvis til nøds i 4'er.

Jeg vil si det å ha tre etablerte stoppere med en litt yngre er ganske normalt. Pool har vel van Dijk, Gomez og Matip. Faktisk litt usikker på hvem Pool skulle satt som stopper hvis en av van Dijk eller Gomez skulle gått ut nå. Fabinho?

Og hvis Aurier blir, noe jeg nå håper, ville det vært råflott å ha Tanganga i troppen uten egentlig en reell mulighet til å spille.

Heller egentlig mot at dette er helt OK uten Skriniar. Er vel også et poeng at januar er nærmere enn den bruker å være. Så skulle ting gå skeis er det ikke veldig mange kampene vi her snakker om.
Følgende bruker har takket deg: eejit

Re:Sommervinduet 2020 1 måned 3 uker ago #82270

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
ChristianYiddo skrev:

Skriniar kommer ikke virker det som nå. Tviler det kommer en stopper i kveld. Må være rudiger på lån kanskje.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sommervinduet 2020 1 måned 1 uke ago #82291

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Plutselig virker det som Rodon nå kan skje.
Levy kunne ikke la muligheten ligge til å toppe dette vinduet med en Deadline day-deal :lol: