Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Daniel Levy

Daniel Levy 7 måneder 2 uker ago #80682

• Thomas Johansen
  • Thomas Johansen's profilbilde
Dougie skrev:
Andreas skrev:
No følger Liverpool på også.
De har nå reversert etter massiv kritikk fra bla egne fans. Begynner å bli ordentlig pinlig dette. Vi (og Newcastle) kommer til å huskes for dette i lang tid fremover.

Mike Ashley og Daniel Levy. Gutta som gir bort donasjoner til The Human Fund i julegave.
--- To Dare Is To Do ---
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Daniel Levy 7 måneder 2 uker ago #80683

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Når no Liverpool reverserer, så blr dette bare griseflaut for min del.
Om det også stemmer at Levy fikk utbetalt 3 m£ i bonus, så blir dette sinsjukt illojalt mot dei ansatte.

Daniel Levy 7 måneder 2 uker ago #80684

• Thomas Johansen
Andreas skrev:
Når no Liverpool reverserer, så blr dette bare griseflaut for min del.
Om det også stemmer at Levy fikk utbetalt 3 m£ i bonus, så blir dette sinsjukt illojalt mot dei ansatte.

£3m i bonus for kjempesprekk budsjettmessig og alt for sent!
--- To Dare Is To Do ---

Daniel Levy 7 måneder 2 uker ago #80685

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Hvor tror dere vi hadde vært uten Levy?
Tøff situasjon nå, muligens feil og jobbes garantert
Innad i klubben , forventes vel spiller reduksjon lønn om dette vedvarer utover ..
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Daniel Levy 7 måneder 2 uker ago #80686

• Thomas Johansen
erlands skrev:
Innad i klubben , forventes vel spiller reduksjon lønn om dette vedvarer utover ..

Det er klubber som vinner titler uten Levy, så tja, si det?
Mulig vi hadde vært fast på 15. plass. Men mulig vi haddd vært helt der oppe også.
Akkurat det er ikke det vi diskuterer her. Nå går det vel i moral?
--- To Dare Is To Do ---

Daniel Levy 7 måneder 2 uker ago #80688

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Hvor vi hadde vært uten Levy er så irrelevant her. Han har bygd en habil business, men som institusjon har klubben sakte men sikkert forvitret. Dette ble eksplosjonen som jevna byggverket med jorden, og nå er tilliten borte. Hvis ikke Levy lytter til majoriteten av fansen nå, tror jeg forholdet er ødelagt for godt.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 7 måneder 2 uker ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: Andreas

Daniel Levy 7 måneder 2 uker ago #80689

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
erlands skrev:

Absolutt. Eg er enig i at klubben er der dei er, I stor grat, takk til Levy.
Men vi var i CL finale i fjord. Med bunnsolid økonomi.Top 8(?) rikaste klubben i værda. Og når allt kjem til stykket, så drar han nytte av systemet, og permiterar ansatte han strengt tatt har råd til å betale. Spesiellt dersom klubben har råd til å betale 3 m£ til han. Om han så hadde betalt dei siste 20% fra klubben, så hadde det vert ein start. Men ALLE andre klubbar i PL bortsett fra oss og vitseklubben Newcastler, har fortsatt råd til å betale sine ansatte. Så dette handlar for meg delvis om moral opp imot mot England`s skattebetalarar (ikkje det at Lewis har brydd seg om "vanlege folk" før), og lojalietet mot dei ansatte.

For å sette det i ein "daglegdags" situasjon. Eg er permittert. Sjefen min betalar meg dei prosentane NAV ikkje betalar meg, av rein og skjær lojalitet. Og han har permitert seg sjølv også.Fordi i mitt yrke er der ikkje jobb om dagen. Om Sjefen min IKKJE hadde betalt meg dei siste prosentane, SAMTIDIG som han betalte utbytte/bonus til seg sjølv, så hadde eg forlatt arbeidsplassen min og leita etter ny.
Der er mange jobbar der ute. Sjefar som ikkje kan vise lojalitet og moral i slike tider kan ryke og reise for min del

Griseri av Levy, rett og slett.

Daniel Levy 7 måneder 2 uker ago #80690

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
www.telegraph.co.uk/football/2020/04/07/...-staff-work-private/
Levy vurderar visstnok å ansette tottenham-ansatte til å jobbe på hans eigedom.

Veit ikkje heilt ka eg skal sei. Fint at Levy vurderer å ansette folk, for å holde dei i jobb. Men samtidig så er det ikkje heilt rett heller.
Er Lewis eit større problem en Levy her? Ønskte Levy å beholde dei ansatte, mens Lewis ville utnytte systemet?
Siste endring: 7 måneder 2 uker ago av Andreas.

Daniel Levy 7 måneder 2 uker ago #80691

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
www.football365.com/news/daniel-levy-spurs-pariahs-opinion

Denne treffer spikern synes jeg.
"Levy may not care for any of the personal criticism, he may be completely unmoved by it, but he risks turning his club into a pariah – and that’s not his right. Herein lies the difference between football clubs and other businesses that are under the microscope."
Tottenham er mer enn bare en business, men det har det etterhvert blitt rimelig åpenbart at Levy ikke forstår.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Daniel Levy 7 måneder 1 uke ago #80695

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Og der gjør man helomvending. Mange uker for sent, men det lyttes i det minste til fansen til slutt.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Halvor Dalene