Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Mauricio Pochettino

Mauricio Pochettino 3 år 4 måneder ago #34579

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
Jeg ser det ikke er noen egen tråd for Pochettino enda. Rent formelt bør det vel opprettes en i rykteforumet, men jeg ser ingen grunn til å tvile på at vår neste manager er denne joviale fyren fra Argentina. Det er bare å håpe at han kan fine tonen med Lamela?

Den viktigste debatten i påvente av offisielle nyheter (som vi vet vil komme fra Southampton før det kommer fra Spurs) er hvilket klengenavn vi skal bruke. Kom gjerne med gode forslag.

Pochettino er/var ikke min favoritt, men det er historie når de offisielle nyhetene kommer. Da er det full støtte fra meg! :woohoo:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90, erlands, Marcus, Knut, Kristian

Re:Mauricio Pochettino 3 år 4 måneder ago #34581

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Var i utgangspunktet ekstremt positiv, men skulle gjerne gått for FDB. Magefølelsen sier at han er litt mindre gambling.

Uansett, dette er vår mann, og det blir spennende å se hvem han tar med seg videre, hvem han vil ha ut, og generelt hva som skjer fremover. Gleder meg som en unge til første intervju, da får vi høre litt mer om hva han står for. Spennende fyr, lan absolutt bringe entusiasmen tilbake i laget.

Kanskje litt kjedelig, men virker som Poch er navnet, ihvertfall i pressen.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Marcus

Mauricio Pochettino 3 år 4 måneder ago #34583

• Halvor Dalene
  • Halvor Dalene's profilbilde
Da ser det ut som at vi ender opp med mr. Pochettino. Jeg må si jeg er litt skeptisk. Mest på grunn av at jeg mener FDB ville vært et bedre alternativ. Jeg har lenge tenkt at vi trenger vinnerskaller i klubben for å skape vinnerkultur og derfor viser jeg til følgende stats:

FDB
Honours:
Player
Ajax
Eredivisie (5):1989–90, 1993–94, 1994–95, 1995–96, 1997–98
KNVB Cup (2): 1992–93, 1997–98
Johan Cruijff Shield (3): 1993, 1994, 1995
UEFA Champions League (1): 1994–95
UEFA Cup (1): 1991–92
UEFA Super Cup (1): 1995
Intercontinental Cup (1): 1995
Barcelona
La Liga (1): 1998–99

Manager
Ajax
Eredivisie (4): 2010–11, 2011–12, 2012–13, 2013–14
Johan Cruijff Shield (1): 2013
Assistant coach
Netherlands
2010 FIFA World Cup: Runner-up

Pochettino
Honours
Player
Newell's Old Boys
Argentine Primera División: 1990–91, Clausura 1992
Espanyol
Copa del Rey: 1999–2000, 2005–06
Manager
Premier League Manager of the Month: October 2013[23]

Kilde: Wikipedia

Kan ikke helt se for meg at Pochettino er bedre rustet mentalt sett for å skape et vinnerlag, men jeg tar gjerne feil!
"It is better to fail aiming high than to succeed aiming low."
Følgende bruker har takket deg: Marcus

Mauricio Pochettino 3 år 4 måneder ago #34585

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Tror han ville passet perfekt i Tottenham. Han står for fotball som jeg liker og han er også villig til arbeide med akademiet og de spillerne han har disponibelt. Greier han å implementere sin spillestil med høyt press og direkte angrepsfotball, så tror jeg han vinner over majoriteten av fanbasen.

Jeg har en følelse av at han er den Andre Villas Boas vi ønsket, men ikke fikk.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90, Kristian

Mauricio Pochettino 3 år 4 måneder ago #34586

• RH
  • RH's profilbilde
Ren gambling spør du meg, men på den annen side har vi jo ikke akkurat hatt stor suksess tidligere med en del mer profilerte navn, så "what the heck". Uansett en oppgradering fra TS. Fare for at kallenavnet fort blir "Pøkken" hvis det går skralt. :evil:
Best av de nest beste.

Mauricio Pochettino 3 år 4 måneder ago #34587

• Holter
  • Holter's profilbilde

Mauricio Pochettino 3 år 4 måneder ago #34588

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
Ekstremt skeptisk, og jeg frykter dette nok en gang er et valg gjort av økonomiske årsaker. Poch hadde vel kort tid igjen av kontrakten og antakelig lavere lønnskrav enn FDB som også hadde lenger kontrakt med Ajax hvis jeg husker rett.

Økonomi er viktig, men det er trist det skal overskygge alt annet i denne klubben.

Eneste lyspunktet jeg ser er at han kan blåse liv i Lamela. :)
Jon

..som savner Klinsmann :-)

Mauricio Pochettino 3 år 4 måneder ago #34589

• Holter
  • Holter's profilbilde
Helt uenig!
Dette er en kjempesignering!

Mauricio Pochettino 3 år 4 måneder ago #34591

• Knut
  • Knut's profilbilde
Og Levy slipper å risikere hjerteinfarkt når manageren snakker med pressen - nå kan han jo bare ansette en egen tolk som kun sier Levy-godkjente ting :silly:
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 3 år 4 måneder ago av Knut.
Følgende bruker har takket deg: Holter

Mauricio Pochettino 3 år 4 måneder ago #34593

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Svært skuffet over dette, mener de Boer er et langt bedre alternativ. Det sagt er Tino ikke et dårlig et. Han spiller en morsom fotball, og får spillerne med seg.

Det som er litt skummelt er at han absolutt er en en-plan-mann som avb. Han har en plan - dersom den ikke funker fortsetter de bare å stange. Det er heller ikke tilfeldig at soton ikke klarer å snu en eneste kamp når det butter bare litt imot.

Uansett, han har en bedre stall å jobbe med i spurs, og burde få til mer her. Ok, han mangler erfaring, en plan b og lagene hans ryggrad, men pokker ta - det er i det minste attraktiv fotball med en plan. Kan bli gøy (og frustrende :) ) å se på spurs igjen.
Siste endring: 3 år 4 måneder ago av Marcus.