Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Mauricio Pochettino

Mauricio Pochettino 3 år 10 måneder ago #34653

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Bruk gjerne tråden i klubb-forumet nå som Poch er bekreftet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Mauricio Pochettino 3 år 10 måneder ago #34654

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Daniel Pablo Osvaldo played with Pochettino at Espanyol and joined him again at Southampton. "He makes you suffer like a dog," the forward once joked. "And at the time you hate him for it but by the Sunday you're grateful because it works."

får vi den mentaliteten inn i gruppa har vi kommet langt. føler ingen blødde for drakta vår i år, og ikke rart med all den turbulensen i klubben.

Angrepspillere som ikke stoler på eget forsvar og visa versa er et lag som ikke storkoser seg i garderoben før og etter kamp.man begynner skylde på enkeltspillere, noen blir hengt ut hver kamp. og i slutten av sesongen sitter vi igjen med spillere som ikke vet om de har en fremtid i klubben eller om det var riktig valg og velge oss. vi bør vise tilitt til de vi trur på, og vi håper Poch er mannen til å danne denne mentalitenen samtidig som han klarer balansere laget på en bedre måte enn i år. balanse i laget var HR største styrke, og vært vår svakeste siden han forlot oss. bakover har vi blitt enormt dårligere etter king la opp. vi trenger et solid forsvar og hurtige kontringer, dette står Poch for.

Lykke til, jeg krysser det som er å krysses for at du lykkes
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Følgende bruker har takket deg: cbusk85, Kristian

Mauricio Pochettino 3 år 10 måneder ago #34655

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
cjmozart skrev:
Bruk gjerne tråden i klubb-forumet nå som Poch er bekreftet.

enig,endret nå :)
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

Mauricio Pochettino 3 år 10 måneder ago #34656

• cbusk85
  • cbusk85's profilbilde
Dette blir spennende som det alltid er med ny manager.

Jeg er mer optimistisk enn jeg var med Tim. Han her har hvertfall erfaring fra å trene en annen Premier League klubb.

Dog er jeg ikke så overbevist om at han utførte mirakler med Southampton. S'ton har kjøpt spillere som Dejan Lovren og Victor Wanyama til over 10 millioner pund hver og har noen av englands største talnter (kanskje verdens største talenter i Luke Shaw). "Alle" visste om disse også før Pocchetino kom. Det er ellers en god kvalitet på Southampton-stallen med spillere som Schneiderlin, Lallana og Rodrigues. Jeg mener Southampton havnet der de bør havne.

Fra Espanyol-tiden gjorde hadde han vel en bra inntreden men trakk seg pga dårlige resultater?

CV-en hans er med andre ord ikke lang.

Jeg håper han kan tekke større stjerner som Adebayor og andre i Spurs som tilhører en annen hylle enn han er vant til. Hvert fall når det gjelder ego.

Han står for en spillestil som kan passe oss med mye press og offensiv fotball.

En ting som pirrer meg er hans attester fra Southampton-spillere om at de elsker å spille under ham og at han er en fantastisk manager. Noe av det kan være politisk korrekt-pjatt, men han virker å skape god stemning. Altså det motsatte av TS.

Samtidig er han Argentinsk og kan få mye ut av Lamela...

Alt i alt synes jeg dette er et OK valg, selv om jeg siklet mer på FDB.
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Mauricio Pochettino 3 år 10 måneder ago #34657

• cbusk85
  • cbusk85's profilbilde

Mauricio Pochettino 3 år 10 måneder ago #34658

• Ovechkin
  • Ovechkin's profilbilde
cbusk85 skrev:
Ja? Var det ikke nærme på det tidspunktet? Ble bekrefta bare noen timer senere.

Mauricio Pochettino 3 år 10 måneder ago #34659

• cbusk85
  • cbusk85's profilbilde
Ovechkin skrev:
cbusk85 skrev:
Ja? Var det ikke nærme på det tidspunktet? Ble bekrefta bare noen timer senere.

Det ble kødd pga endring av trådene.

Mauricio Pochettino 3 år 10 måneder ago #34660

• Lasse Sorgendal
  • Lasse Sorgendal's profilbilde
Blir spennende å følge MP neste sesong. Mitt håp er at han får kontroll på forsvaret vårt, spikrer midtstopperpar og lapper igjen venstrebacken. Hvis han får til det, blir det spennende å se hvordan han organiserer vårt angrep - hvilke spillere blir det satset på nå? Meget, meget spennende!

Personlig var nok også jeg tillhenger av Frank de Boer (derimot VELDIG fornøyd med at vi slapp Van de Gaal!), men nå er det Pocchetino som gjelder. Har trua!

Forventer 4. - 6. plass i PL, men denne gangen med solid forsvar og underholdende spill. Hvis nøkkelspillere blomstrer, troppen viser entusiasme og spilleglede, håper jeg Levy har baller til å satse videre på Poch selv om vi skulle ende på en 5. - 8. plass. Er stor tillhenger av tid. 1 sesong nesten uansett resultat = useriøs klubb. Håper det bygges opp bedre omdømme for klubben.

Spillere jeg forventer skal blomstre:

Eriksen, Paulinho, Lamela, Vlad, Vertonghen, Walker, Caupoe, Soldado, Chadli og kanskje Dembele?

Hvis han får noe fornuftig ut av Rose og Harry Kane gjør det ingen ting. At det er klart for at Fredrics tar over vikarrollen som Naughton har hatt er noe jeg ser frem til. Også Pritchard bør være en del av troppen, la ham få smelle til i europa/cuper.

Håper Pocchetino har sett behovet for en forsterkning/reserve for vår traurige venstrebeck-posisjon, ellers er det vel bare et ørlite håp om at unggutten Caulker blir hentet tilbake for midtforsvaret? (Heller ham en Ferdinan...) Mannen har jo heldigvis vist stor suksess med å bruke unge engelske gutter - det må han fortsette med :-)

COYS!
Følgende bruker har takket deg: erlands

Mauricio Pochettino 3 år 10 måneder ago #34661

• Deniro
  • Deniro's profilbilde
Samtidig som jeg er skuffet over at det ikke ble FdB så er jeg lettet over at dette er over nå. Jeg fryktet at det ville ta lengre tid enn det gjorde. MP har min fulle støtte og jeg håper han bruker overgangsmarkedet smart. Vi trenger ikke å kjøpe så mye, men minimum en stopper og en venstreback må inn.
Det finnes kun en konge.
Ledley King 26

AUDERE-EST-FACERE
TO DARE IS TO DO
Følgende bruker har takket deg: spurs_90, cbusk85

Mauricio Pochettino 3 år 10 måneder ago #34665

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Han kan bli bra, men jeg var i utgangspunktet skeptisk til Poche. Det jeg forventer av en spurs manager er: Ikke for ung(stryk), masse erfaring(stryk), hatt veldig sukesss(stryk), snakker veldig godt engelsk(stryk) og har en filosofi som passer spurs(bestått). Altså stryk på 4 av 5 punkter.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Følgende bruker har takket deg: BigRon