Blir spennende å følge MP neste sesong. Mitt håp er at han får kontroll på forsvaret vårt, spikrer midtstopperpar og lapper igjen venstrebacken. Hvis han får til det, blir det spennende å se hvordan han organiserer vårt angrep - hvilke spillere blir det satset på nå? Meget, meget spennende!
Personlig var nok også jeg tillhenger av Frank de Boer (derimot VELDIG fornøyd med at vi slapp Van de Gaal!), men nå er det Pocchetino som gjelder. Har trua!
Forventer 4. - 6. plass i PL, men denne gangen med solid forsvar og underholdende spill. Hvis nøkkelspillere blomstrer, troppen viser entusiasme og spilleglede, håper jeg Levy har baller til å satse videre på Poch selv om vi skulle ende på en 5. - 8. plass. Er stor tillhenger av tid. 1 sesong nesten uansett resultat = useriøs klubb. Håper det bygges opp bedre omdømme for klubben.
Spillere jeg forventer skal blomstre:
Eriksen, Paulinho, Lamela, Vlad, Vertonghen, Walker, Caupoe, Soldado, Chadli og kanskje Dembele?
Hvis han får noe fornuftig ut av Rose og Harry Kane gjør det ingen ting. At det er klart for at Fredrics tar over vikarrollen som Naughton har hatt er noe jeg ser frem til. Også Pritchard bør være en del av troppen, la ham få smelle til i europa/cuper.
Håper Pocchetino har sett behovet for en forsterkning/reserve for vår traurige venstrebeck-posisjon, ellers er det vel bare et ørlite håp om at unggutten Caulker blir hentet tilbake for midtforsvaret? (Heller ham en Ferdinan...) Mannen har jo heldigvis vist stor suksess med å bruke unge engelske gutter - det må han fortsette med
COYS!