Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Michel Vorm

Michel Vorm 5 år 2 måneder ago #35063

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Føler han fortjener en egen tråd da jeg nettop så på tv2sport at han skulle gjennom medical idag.
en meget god backup dette,og endelig en real trussel for Lloris.

føles som davies,vorm,og siggy ryktene er sanne
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Michel Vorm 5 år 2 måneder ago #35064

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Det er andre plasser jeg ville fått på plass først, men er likevel positiv. Men håper ikke dette innebærer at Lloris er på vei ut....selv om han nylig skrev ny kontrakt(?).
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Michel Vorm 5 år 2 måneder ago #35065

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Skjønner ikke helt at Vorm er villig til å bli andrekeeper; er redd for at dette betyr at Lloris er på veg ut. Får håpe vi får sykt godt betalt.

Michel Vorm 5 år 2 måneder ago #35066

• Tottenthom
nekter tro Lloris gir seg.han var villig til å spille andrefiolin hos pool ifølge ryktene, så jeg tror han blir andrevalg ;)
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Michel Vorm 5 år 2 måneder ago #35067

• RH
  • RH's profilbilde
Utrolig merkelig valg av Vorm hvis Lloris ikke er på veg ut. Han er jo 30 år og ingen unggutt. Mangel på ambisjoner? Eller overdreven selvtillit?

Michel Vorm 5 år 2 måneder ago #35068

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Merkelig av alle parter egentlig. Har Swansea kjøpt en ny keeper? Kan umulig være Tremmel de skal satse på, han er jo enda eldre.

Kan umulig se for meg at Lloris er på vei ut ette å ha skrevet ny femårskontrakt. Da faller jeg på lønn, og isåfall merkelig at vi skal betale relativt høy lønn til en etablert andrekeeper.

Mulig lovnad om EL/cup-spill, men dette er da en kar som kunne spilt fotball uke ut og uke inn i alle de store ligaene, dog for klubber av mindre kaliber.

Nei, dette skaper mer hodebry enn entusiasme.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 5 år 2 måneder ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: Tottenthom

Michel Vorm 5 år 2 måneder ago #35069

• Nick Halden
  • Nick Halden's profilbilde
Dougie skrev:
Merkelig av alle parter egentlig. Har Swansea kjøpt en ny keeper? Kan umulig være Tremmel de skal satse på, han er jo enda eldre.

Kan umulig se for meg at Lloris er på vei ut ette å ha skrevet ny femårskontrakt. Da faller jeg på lønn, og isåfall merkelig at vi skal betale relativt høy lønn til en etablert andrekeeper.

Mulig lovnad om EL/cup-spill, men dette er da en kar som kunne spilt fotball uke ut og uke inn i alle de store ligaene, dog for klubber av mindre kaliber.

Nei, dette skaper mer hodebry enn entusiasme.
De har hentet Fabianski, og han er nok tiltenkt rollen som 1. keeper. Tror det er mer attraktivt å sitte på benken for Spurs enn Swansea.
Tror neppe Lloris går i år, han signerte jo ny 5-års for noen uker siden.
There's only one Keano!

The Future Is Bright, The Future Is Blue And White.

306-123 RK

Michel Vorm 5 år 2 måneder ago #35070

• John
  • John's profilbilde
Synes ikke dette er rart i det hele tatt. Vi trenger to keepere som kan stå. Det kan ikke Freidel lengre, han koster oss mål. Swansea har hentet ny keeper som går inn som nr 1, hos oss blir han også 2 keeper, får sikkert bedre lønning får stå i europacupen.... Alle er happy...
Følgende bruker har takket deg: Snurreleif, Kristian, Øystein Svensen

Re:Michel Vorm 5 år 2 måneder ago #35071

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Sant nok, men fikk aldri med meg at Fabianski ble bedre enn Vorm. Uansett, kunne jo ikke bedt om en bedre andrekeeper og et scoop fra oss, men merkelig valg av både Vorm og Swansea!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Michel Vorm 5 år 2 måneder ago #35072

• Tottenthom
skulle swansea få siggy tilbake i storslag er det ikke sikkert d er så halvgalt for dem heller.ser ut til at de mister bony,og da er d greit med en målfarlig OM
Følgende bruker har takket deg: Kristian