Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Harry Kane

Harry Kane 3 år 1 måned ago #35926

• FTOlsen
  • FTOlsen's profilbilde
En del Spurs fans rundt omkring som tror Kane er iferd med å ta steget opp blant de store gutta. Kane virker ikke mangle trua selv heller. Har han det som skal til for å bli 1. valg som Tottenham-spiss? Synspunkter..?
Spurs supporter siden 1978.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Harry Kane 3 år 1 måned ago #35927

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Premier l spiss og en som kan skore 10-15mål for oss md tillit er
faktisk ikke umulig, tror han utvikler seg videre, dog litt tidlig i år
tror jeg, tipper på 8-9 mål i år og mange gode innhopp og noe fra start
utover .. ;)

Harry Kane 3 år 1 måned ago #35932

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Har likt Kane i alle år. Han er en spiller som har jobbet knallhardt for å nå opp i gradene, han blør for drakta, og har fysikk som passer PL.
Meget flink til å posisjonere seg og meget hodesterk. tror ikke vi er svekket med kane på topp. noen fler som syntes holtby ligner på fettern hans? syntes de ligner på hverandre, og begge elsker klubben vår, det betyr mye å ha slike spillere i klubben.
Han imponerte i milwall da han var der, var meget god på slutten i fjor for oss. Hatt en strålende preseason, og startet første kampen som innbytter med assist som ga 3 poeng. regner med lønna te kane ikke er i nærheten av soldado/adebayor, men prestasjonene er ikke dårligere og prisen på kane stiger med spilletid, det gjør desverre ikke prislappen på våre to "eldre" herremenn.
Kvitte seg med spillere som kane,holtby,townsend og lennon er som å stjele spillerne med mest sjel for klubben vår. Det er gode lavlønnede spillere som jeg vil ha i stallen.
Dawson var også en av dem,men desverre blitt for dårlig.

Kane får fort 15-20 mål med spilletid,alt avhenger av en midtbane som fungerer. fine med Kane er at han er kaldere enn adebayor og soldado i boksen,virker mindre stresset, sikkert fordi han ikke føler det helt store presset. men han er i boksen alltid,det liker jeg. ofte ser jeg adebayor er langt ut ved cornerflagget midt i et kollektivt angrep. der ser man ikke kane.

Harry Kane, måtte du vise oss alle hva som bor i deg! neste gullgutt opp er Pritchard!
Hadde vært gledlig å sett townsend,kane og pritchard ta steget opp og ta plass ved lamela og eriksen som jeg håper vi bygger laget rundt
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Følgende bruker har takket deg: Carlos

Harry Kane 3 år 1 måned ago #35935

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Har sagt det før men sier det gjerne igjen; Kane største styrke som spiller er at han veldig sjeldent tar gale valg. Han har få spisskompetanser utenom akkurat det, men som en brikke i et lag er han uvurdelig. Trur han fort kan ende på 15 målpoeng (mål+assist) i PL i år.
Følgende bruker har takket deg: Tottenthom

Harry Kane 3 år 1 måned ago #35943

• RH
  • RH's profilbilde
Harry Kane har utvilsomt både fysikken og ferdighetene til å bli en helt grei PL-spiss, som kan ligge på 8-10 mål per sesong + noen assists. Derimot klarer jeg ikke å se han som et førstevalg for en klubb som skal ligge stabilt blant de 4-5 beste lagene i PL. Nå kan jo det samme spørsmålet kanskje stilles om Ade og Soldado også, men jeg føler at de har klart høyere toppnivå. Jeg tviler også på at Kane kommer til å utvikle spillet sitt så voldsomt heller. Han kan selvfølgelig bli bedre på en del ting, men i en alder av 21 kan man ofte allerede da se hvilket ferdighetsregister en spiller har. Kane kan gjerne selges eller lånes ut for min del, men da må noe bedre komme inn, og det har vi jo ingen garanti for at vi lykkes med.
Best av de nest beste.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Harry Kane 3 år 1 måned ago #35947

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Det første jeg tenkte på når jeg så han var han ene fyren i Beavis & Butthead.

Jeg er absolutt positiv til fyren. Han er jo 21 år og allerede bedre enn Soldado, en fyr vi betalte en kvart milliard for. Synes det var helt riktig gjort av Porsche mot hammers å pioritere han foran Soldado.(og han svarte med en fin assist) Han viste mere på slutten av sesongen i fjor enn det Soldado hadde vist. Og spillere skal prioriteres ift hva de viser og ikke hva de kostet. Soldado fikk dessuten flust av sjanser til å vise seg fram. Men klarer Soldado å vise mer enn Kane på de innhoppene han får, ja da hopper han forbi Kane igjen.

www.getwestlondon.co.uk/sport/football/t...-striker-bid-6091777
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 3 år 1 måned ago av madbitt.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Harry Kane 3 år 1 måned ago #35965

• Nils-Rune
  • Nils-Rune's profilbilde
Kane scoret nå. En assist som innbytter i forrige kamp,og et mål nå. Flink til å være på riktig sted.

Harry Kane 3 år 1 måned ago #35975

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Vakkert mål i dag! Og viktig.
Må si han tar vare på sjansene han har fått til nå.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Harry Kane 3 år 1 måned ago #35983

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
når har kane ikke tatt var på sjansene, de få han har fått. han har gjort det bra i alle utlånte klubber, og i går var han totalt sett vår farligste angriper, med en skuddfot og teknikk som jeg ser har bedret seg.han viste akkurat det vi snakket om i går hele matchen ut. noen knallharde skudd på keeper også,og noen fine raid, noe vi aldri ser soldado eller adebayor gjøre

i mine øyne bør kane starte mot QPR
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Harry Kane 3 år 1 måned ago #35987

• FTOlsen
  • FTOlsen's profilbilde
Vel en aldri så liten overdrivelse at Kane alltid tar vare på sjansene (senest f.eks. i friendly mot Schalke) og at han har gjort det spesielt bra på utlån. Han gjorde vel ikke noe vesen ut av seg i Norwich (der han riktignok var plaget av skade) eller i Leicester. Det hadde vært moro om han lykkes, men denne sesongen blir vel en make-or-break om hvorvidt fremtiden blir i Tottenham. Kane har masser av kvaliteter, men som RH nevner ser vi allerede nå som 21-åring hvilket register han har. Skulle gjerne sett ham banke inn 15-20 mål for oss denne sesongen, men personlig er jeg usikker på om han er den spissen vi behøver for å kjempe i toppen.
Spurs supporter siden 1978.