Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Harry Kane

Harry Kane 1 år 1 måned ago #63338

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Ugunstig tidspunkt å få strekk på.

Kampene mot United og Real kan på mange måter definere sesongen vår. Med tap i morgen er vi på mange måter ute av tittelkampen. Med tap mot RM blir det 2. plass i gruppa og en viss fare for exit i første utslagsrunde i CL.
Audere-est-Facere
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Harry Kane 1 år 1 måned ago #63339

• John
  • John's profilbilde
Sier jo litt om hvor langt vi er kommet når et eventuelt tap borte mot united tas så tungt. For veldig få sesonger siden ville dette vært en åpenbar 0 poengskamp. Nå forventer vi nesten seier.... vi er ikke ute av noe gullkamp med tap her. Det er hjemmekampene vi glipper på. Borte mot utd skal jo være tøft. .

Harry Kane 1 år 1 måned ago #63341

• Guardiola
Neida, det er lenge igjen enda. Men evt. 8 poeng opp til Shitty etter denne runden tror jeg blir i overkant mye å ta igjen. Da er det vel bare FA-cupen igjen som kan berge sesongen..? Antar vi ikke vinner CL.
Audere-est-Facere

Harry Kane 1 år 1 måned ago #63344

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
Guardiola skrev:
Neida, det er lenge igjen enda. Men evt. 8 poeng opp til Shitty etter denne runden tror jeg blir i overkant mye å ta igjen. Da er det vel bare FA-cupen igjen som kan berge sesongen..? Antar vi ikke vinner CL.

Topp 4 i PL er en meget god sesong.
Kane byttet før slutt sist kamp han spilte og holdt seg bak på låret når han forlot banen.
Siste endring: 1 år 1 måned ago av SuperBale.

Harry Kane 1 år 1 måned ago #63345

• Guardiola
Ja det er kanskje det? Hører Poch og spillerne sier det er på tide å vinne noe. Vanskelig å være uenig i det.
Audere-est-Facere

Harry Kane 1 år 1 måned ago #63349

• Anderson
  • Anderson's profilbilde
Deja vu. Var vel nøyaktig på samme tid i fjor Kane ødela anklen og vi trolig mista ligagullet med 4-5 uavgjort. MEN vi spilt jo også vår beste kamp uten han, 2-0 mot city. Så litt morsomt er det jo at "kane-laget" grusa guardiola uten kane. Det skumle er at en hamstring fort kan bli mye verre og jeg tipper poch er ivrig etter å få kane raskt tilbake med det programme vårt. Vi møter uansett et United som har fått seg en liten knekk. Tror jaggu vi drar det i land med 1-2 seier.
Følgende bruker har takket deg: Tottenthom

Harry Kane 1 år 1 måned ago #63350

• HH
  • HH's profilbilde
Anderson skrev:
Deja vu. Var vel nøyaktig på samme tid i fjor Kane ødela anklen og vi trolig mista ligagullet med 4-5 uavgjort. MEN vi spilt jo også vår beste kamp uten han, 2-0 mot city. Så litt morsomt er det jo at "kane-laget" grusa guardiola uten kane. Det skumle er at en hamstring fort kan bli mye verre og jeg tipper poch er ivrig etter å få kane raskt tilbake med det programme vårt. Vi møter uansett et United som har fått seg en liten knekk. Tror jaggu vi drar det i land med 1-2 seier.

Ganske tvilsom slutning. I de 5 kampene etter at Kane kom tilbake fra skaden gikk vi 2-1-2 i ligaen. Må også nevnes at vi der i noen uker var uten både Kane og Alderweireld. Et lag som ikke spilte godt selv når de begge to var friske i starten.

Harry Kane 1 år 1 måned ago #63616

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
uff og uff og uff, selvsagt kan dette være oppgulp. men disse to elendige kildene melder at kane vil til real madrid i nærmeste fremtid, og han har gitt Poch beskjeden

rimlig nedtur om han forsvinner etter en sesong på wembley. håper vi får se en kane som går ut å sier han aldri har sagt dette

www.dailystar.co.uk/sport/football/65931...-rumours-gossip-news

www.101greatgoals.com/news/harry-kane-te...ts-join-real-madrid/
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 1 år 1 måned ago av Tottenthom.

Harry Kane 1 år 1 måned ago #63617

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Donbalon er kilda.... Den orginale artiklen er her: www.donbalon.com/noticia/detalle/70646/p...eliz-zinedine-zidane

Eg er flytande i spansk, og må seie at dette er reint søppel. Ingen quotes, og masse spekulasjon.

Det som blir skrive, er i korte drag:

Kane har sett opp til og er imponert av Ronaldo og RM. Når han steig inn på matta på Bernabeo, så endra han tankesett om framtida si, og har gjort det klart for Poch at om han skal nokon plass, så er det RM.

Bare søppel.
Siste endring: 1 år 1 måned ago av Andreas.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Tottenthom

Harry Kane 1 år 1 måned ago #63618

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
først, imponert over at du snakker flytende spansk! ja regnet jo ikke med at dette var seriøst, for Kane sa jo for ikke lenge siden at han ikke hadde noen planer i nærmeste fremtid. Og jeg nekter tro han har vist Poch så lite respekt at han sier nå han vil vekk, midt i sesongen. det er jo enda værre en hva walker gjorde i fjor.

er bare jeg som blir så lei av å lese trusler om å miste spillere. real madrid er i oppløsning, tviler på de vinner hverken serie eller cl i år.
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us