Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Supportertreff Gol

Supportertreff Gol 5 år 2 måneder ago #1714

• el Mindo
  • el Mindo's profilbilde
Baren på Pers Hotell er vel meg kjent, eneste stedet på Gol, som viser Premier League.
Men da de kun kan vise en kamp av gangen, blir sån som i dag, ikke alltid Tottenham vist.

Har dog selv TV2 PL pakka (på nett), og er gjerne med på å organisere Supportertreff på Gol om det er ønskelig.

Ta kontakt!
01000011 01001111 01011001 01010011

www.adrianminde.com/
Siste endring: 5 år 2 måneder ago av el Mindo.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Supportertreff Gol 3 år 9 måneder ago #31265

• 2rB
  • 2rB's profilbilde
Er det kanskje berre me to som (offisielt) er Tottenham-supportere i Hallingdal?

Bur på Ål - og her har det jo blitt opna fotballpub no.
Etter det eg har forstått, blir det vist ein kamp om gangen. Veit ikkje korleis dei prioriterer, då einaste plassen dei "eksisterer på nett" er på Facebook - der eg ikkje eksisterer.
Har tenkt fleire gonger at eg bør ha ein tur innom for å sjå korleis livet er - og kanskje støtte litt opp om initiativet - utan at eg har rota meg til det endå.

Har tidlegare sett ein del fotball på Pernille Pub (då den fortsatt var på Pers).
Var heller dårlig med liv det til tider. Norsk hovedkamp på søndag var eg fleire gongar einaste gjest.
Er litt langt til Gol, når ein gjerne skal ha ei pils til kampen - sjølv om fruen ofte tilbyr seg å køyra meg :)
Siste endring: 3 år 9 måneder ago av 2rB.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.