Årsmøtet flyttes - avholdes i Oslo 22. september

Foto: Tottenham Hotspur
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Årsmøtet i London fredag 14. september er flyttet en uke og legges til Oslo. Mer info under.

Tottenhams Venner har etter lang overveielse besluttet å flytte årets årsmøtet med en uke. Det innebærer at årsmøtet nå vil bli avholdt lørdag 22. september i Oslo.Tottenhams Venner har etter lang overveielse besluttet å flytte årets årsmøtet med en uke. Det innebærer at årsmøtet nå vil bli avholdt lørdag 22. september i Oslo.

Det er flere grunner til at vi har endt opp med denne beslutningen, men spesielt en årsak veier tungt. Ved opprinnelig å legge årsmøtet til samme helg som Tottenham åpner sin nye stadion, var vi trygge på at mange av våre medlemmer ville være i London den helgen. Da Tottenham-Liverpool ble flyttet til tidlig lørdagskamp, ble fredag kveld det eneste mulige tidspunktet å gjennomføre årsmøte på. Vi har fått tilbakemeldinger om at mange drar over til London fredag kveld eller lørdag morgen, og dermed ikke rekker å delta på årsmøtet. Det gjenspeiles også i antall påmeldte. Det er viktig for supporterklubbens legitimitet at årsmøtet er godt representert av våre medlemmer, og denne gangen mener vi at det best oppnås ved å flytte det til Oslo.

Lørdag 22. september spiller Tottenham borte mot Brighton i tv-sendt kveldskamp. Vi jobber også med å få besøk fra England, slik at vi kan invitere til et legendetreff mellom årsmøtets formelle del og kampen mot Brighton. Vi tror derfor at dette kan bli en dag for minnebøkene, og håper at dere har forståelse for at vi har tatt denne beslutningen.

Det vil gå ut informasjon om alle detaljer rundt årsmøtet når de er klare, men hold av lørdag 22. september allerede nå. Det kan bli en minnerik dag!

Forslag som skal behandles på årsmøtet må være sendt til styret senest to uker før årsmøtet.

Endelig agenda sendes ut nærmere årsmøtet, men sett av helgen allerede nå!

På vegne av styret,

Vidar Edell, leder