Tottenhams Venner - Årsmøte 2020 i Oslo

Årsmøtet holdes på Victoria i Oslo søndag 1. november

• Når: Søndag 1. november, klokken 16:30
  • Hvor: Victoria pub, Karl Johans gate 35 (gamle TGI Fridays-baren)

Årsmøtet starter klokken 16:30. Først gjennomføres årsmøtet før vi quizmaster Leif disker opp med noen velvalgte spørsmål. Det hele rundes av med at vi ser TV-kampen mellom Tottenham og Brighton sammen klokken 20:15.

VIKTIG: Grunnet covid-restriksjoner må vi denne gang ha forhåndspåmelding for å kunne garantere deg plass.
Påmelding gjøres ved å sende en e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. innen lørdag 31. oktober klokken 12:00 med ditt navn og mobilnummer.

Alle retningslinjer fra nasjonale og lokale myndigheter vil bli fulgt og vi oppfordrer til å bruke håndsprit og holde god hygiene. Føler du deg syk eller er i karantene må du holde deg hjemme.

Agenda årsmøte Tottenhams Venner 2020

1. Valg av møteleder, referent og to medlemmer til å signere årsmøteprotokollen
  2. Godkjenning av innkalling og dagsorden
  3. Styrets årsberetning 2019/20 (last ned)
  4. Regnskap 2019/20
  5. Budsjett 2020/21
  6. Valg ved valgkomiteen
    Leder velges for 2 år - se valgkomiteens innstilling under
    b. 2 styremedlemmer velges for 2 år - se valgkomiteens innstilling under
    c. inntil 1 valgkomitemedlem velges for 2 år
    d. Revisor velges for 1 år

På vegne av styret,
Bjørnar Valen, leder

Innstilling Styret i Tottenhams venner, valg høst 2020

Det er tre personer på valg til styret for kommende periode. Perioden er på to år og gjelder for sesongen 2020/21 og 2021/22. Det gjelder leder og to styremedlemmer.

Valg av leder. Sittende leder Bjørnar Valen ønsker gjenvalg og det er ingen andre kandidater til vervet. Bjørnar gjør en god jobb som leder. Han er engasjert, tydelig i rollen, alsidig og har full tillitt hos valgkomiteen.

Innstilling:

Bjørnar Valen velges som leder i neste periode.

Valg av styremedlem 1. Sittende styremedlem Marius Solberg Anfinsen ønsker gjenvalg. Det er heller ikke her andre kandidater til vervet. Marius er digtal redaktør og gjør en glimrende jobb med bl.a Facebooksiden og Twitterkontoen. Vi er trygge på at han fortsetter den gode jobben i styret.

Innstilling:

Marius Solberg Anfinsen velges som styremedlem også for neste periode.

Valg av styremedlem 2. Til styrevervet som medlemsansvarlig hadde vi fire interesserte kandidater. To av dem søkte. Begge er fullverdige kandidater, men den ene kandidaten har vært med i styret før og gjorde da en god jobb. Det har vært et vanskelig valg for oss, men fordi den ene kandidaten har noe mer erfaring fra det å være medlemsansvarlig, falt valget på ham.

Vi oppfordrer han som ikke blir innstilt til å søke igjen ved neste valg.

Innstilling:

Kev Robin Kristoffersen velges som styremedlem for neste periode.

På vegne av valgkomiteen,
Heidi Byom Nilssen (leder)

Siste på forumet